Silmät kiinni!

On oma vika jos luet jotain, mitä et olisi tahtonut tietää.

10 May, 2006

Liikaa juttuja.

Kun mun on nyt pakko saada kertoa kaikki hauska :)

Mä kävin uimassa maanantaina :) Siis 8.5.2006. Järvessä. Vesi oli aikas kylmää, muttei sitä oikeestaan huomannu muuten, mutta henki meinas salpautua :) Ei mun ollu tarkotus mennä uimaan, mutta teki mieli, ja pienellä yllytyksellä mä lähden mukaan mihin vaan.. Sinne sitten kipitin vaatteet päällä, ai että oli hienoa :) Toistan monesti tänä kesänä ;)

Eilen oltiin pelaamassa jalkapalloa ekaa kertaa ulkona talven jälkeen! Oli helkkarin hienoa päästä pihalle kipsuttamaan, vaikka sitten toki rikoinkin nilkat, pohkeen ja sisäreiden. Nii ja lensin kuperkeikkaa polvet vihreinä :) Mut ei sattunu (paljoo) ja nyt mä salaa toivon, että meillä olis futistreenit kahdesti viikossa :)
Kaikkein hauskinta on se, kun onnistuu tekemään edes JOTAIN oikein :) Sitte tulee hyvä mieli. Ja varsinki jos muut hurraa :) Maaleja pääsee vaan tekemään aika harvoin :P

Mutta on mulla ongelmiakin. Mulla on aina ollu renksut nilkat ja nyt ne renksuu entistä enemmän. Mun tarvis lähtä kauppaan ostamaan nilkkatuet, mut se onkin helpommin sanottu kun tehty :P Jotenkin se kynnys lähteä ruotsiks kyselemään on suurempi kuin jos pääsis suomeks.. Ja turha ehdottaa, että englanniks kyselisin, ei se oo mikään vaihtoehto.

Ainii, täällä on jo kesä, ja mun kädet on jo vähän ruskettunu! Hyvin vähän, mutta kuitenki :) Oon ahkerasti kulkenu vähissä vaatteissa, toivotaan et se väri tarttuis äkkiäpian ni olis kauniimpi olo kun ei olis enää niin kalpee :)

Tänään käydään keräämässä kiviä ja ostamassa multaa. Laitetaan parveke kesäkuntoon (HAH HAH). Menee jonkun aikaa ennen ku ne tyhmät siemenet alkaa itää. Toivotaan et kukat ehtii kukkia ennen syksyä :P Sitte tarvis heittää "joulukuusi" pois sieltä partsilta, joku yö pimeyden turvin vois käydä..

Hahaa, oonko kertonu, täällä on ihan sikamahtavaa porukkaa <3 Mää tykkään näistä kaikista, tai ainaki melkein kaikista :) Todella mainio ilmapiiri töissä jne :) Tai sitten kaikki vihaa mua, enkä mä vana tajua sitä. Mutta se mitä ei tiedä ei voi satuttaa.

Vois jatkossa postailla lyhyesti, että ihmiset jaksais lukea eikä vittuuntuis :P

Ainiin..
Etsitään: Sisäsiistiä sopivalla tavalla kusipäätä poikaystävää, ainakin kesän ajaksi, tositarkoituksella.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home