Silmät kiinni!

On oma vika jos luet jotain, mitä et olisi tahtonut tietää.

10 May, 2006

FLOOD

Ei pysty olla kirjottelematta :D Oikeesti, tänään oli taas vaihteeks helvetin hyvä päivä :) Töissä ei ollu kiirettä, hienoo :) Sitte moikkasin pihalla yhtä aika uutta tyyppiä joka käy kanssa pelaamassa jalkapalloa. No se rupes sitte juttelemaan mulle ja arvatkaa mitä! Meillä on huomenna jalkapallotreenit! ;D Luulitte salettiin että treffit :) En mä kyllä siitäkään pahatuis ;) Mut ehkä ne futistreenit on täs vaihees parempi vaihtari sitten kuitenkin :D Mut ei siinä, hauska tyyppi, on kiva saada uusii tuttuja/kavereita :) Ja varsinki tosta futisporukasta, siel on välillä vähän yksin ainoona tyttönä ja muita suomalaisiakaa ei talvella paljoo näkyny.. Mä oonki kohta kaveri puolen maailman kanssa :P

Joo, tosi vaikee pysyä housuissa ku ootan huomisia treenejä :) Saan siitä niin paljon energiaa nyt, että kohta joudun lähtä lenkille etten halkee :D Nii ja haha, nää housut ei kyl muutenkaa pysy jalassa :D Käytii hiekkakuopilla keräämässä kiviä ruukkujen pohjalle, niin oli kolme koiraa mukana ja niitten kanssa sitten piti juosta, ja toki piti koko ajan pysähtyä nostamaan housuja :D Ai että sekin oli hauskaa, jekutin koiraa ja se mua ;D

Ei voi olla totta miten mä saan hullunpäiväsestä remuamisesta niin paljon lisäenergiaa :D Ja siis muista ihmisistä.. Ai että. Ette edes usko :)

Joo, nyt alkaa into laantua :P Perkele. Tarvihee varmaan vaihtaa vaatteet ja lähtä ennen ku unohdan kokonaan :P

0 Comments:

Post a Comment

<< Home