Silmät kiinni!

On oma vika jos luet jotain, mitä et olisi tahtonut tietää.

12 May, 2006

Ei se väärin ole, eihän?

Noniin, nyt on sitte paras into tietysti laantunu uuden aamun myötä.. Mutta eilen oli hyvä päivä :)

Mä en enää edes muista mitä kaikkee tapahtui, mutta aamu alko hienosti: kun kävelin töihin, joku random-vastaantulija hymyili mulle ja mä sille, ja sitten mulle vaan jäi koko päiväks se virne naamalle :) Se oli hyvä juttu se.

Sitten myöhemmin päivällä mentorit heitteli palloa pihalla ja mä "pääsin" mukaan :) Eli toisin sanoen kävin sieppaamassa pallon välistä :P Vaikka kyllä se mulle pari kerta heitettiinki :) Ja sitte ku heitin palloa ni mä kuulemma heitän ku mies ;D Ja otan sen toki kohteliaisuutena kun kerta tytöt ei tunnetusti osaa palloa heittää ;)

Sitten multa taas kysyttiin että oonko tulossa pelaamaan futista ja tottakai mä olin menossa ;D Mä en tiedä onks se sitte hyvä asia että multa kysytään vai ei :) Joko ne haluaa että tuun tai sitten ne toivoo että vastaisin kerranki ei ;) Mut en mä tuota niille pettymystä.. Mä oon aina siellä jos vaan henki pihisee :P

Sitte ku pääsin töistä ni sain kyydin kotiin ja eilen keräämät kivetki tuli tällä kertaa mukaan :) Mä sain sitten mullat ruukkuihin ja kylvettyä kesän siemenet <3 Nyt pitää viel pitää ne purkit sisällä kunnes ne on tarpeeks vahvoja ne pikkutaimet ja sitte vaan puutarha partsille :) Mulla on kyllä maailman hienoimmat ruukut :P Mut vähäsen mä pelkään, että ne siemenet ei idä kunnolla :P Jos ne ei idä niin käyn sitte ostamassa kukkia kaupasta ja istutan ne niihin ruukkuihin :P

Ja WIHII! Illalla mentiin sitten pelaamaan futista tietty, ihkua :) Mä voisin vieläki hyppiä tasajalkaa, se on NIIN kivaa. Tällä kertaa oli vähän vähemmän pelaajia kentällä ja oli enempi tilaa, mäkin sain pallon muutaman kerran, oon suorastaan ylpee joistakin suorituksistani :) Ja parasta oli kun tein kaks maalia :D Ai että, näistä riittää taas hykerreltävää vaikka kuinka pitkäks aikaa :) <3 <3 Sitte kaks kertaa se maali oli kanssa NÄIN lähellä, jipii ;) Vaikka epäonnistuminen harmittaaki, ni siitä pitää kyllä päästä yli :o Ja huvittavaa on se, että kun mä teen maalin ni kaikki hurraa mutko kundit tekee maalin ni yleensä vaan oma joukkue hurraa, tai ainaki hurraukset on vaisumpia ;) Mut eniten oon ylpee siitä, että pärjään tossa porukassa mielestäni ihan hyvin, vaikka muut on urheilullisia, mua pidempiä ja tosi moni on harrastanu futista jossain elämänsä vaiheessa, kun mä taas olen lyhyt ja lihava ja kaiken mitä osaan oon oppinu koulun liikkatunneilla, joiden tason kaikki tietää.. Toivotaan ettei kusi kihahda päähän :P

Ja ei se väärin oo, eihän? Pikaihastuminen nimittäin :I Onhan se aika perseestä, mutta ainaki on kohde päiväunille ja ylimäärästä jännitystä elämässä :) Hihihihi <3 Tosin en tiedä lisääks epätoivonen ihastuminen yksinäisyydentunnetta vai ei, mutta kyllä sen kestää kun voi taas odotella maanantaita, jotta näkis herra pikaihastuksen.. Täällä on kyllä ihan liikaa kivoja ja hyvännäkösiä ukkoja :) Mut joo, kyllä se yksinäisyydentunne tappaa..

Niijoo, eilen futiksen loputtua noi alko vesisotaan siellä, ja sitte mutkin sotkettiin mukaan, ja ku annoin takasin ni yhtäkkiä mä olinki se joka oli alottanu.. Mun tarvii ostaa paita jossa lukee "Don't mess with me!", sitte on turha tulla syyttämään ku saavat takasin..

Joopajoo, nyt on sitte kaikki paikat kipeenä (jalat lähinnä), kävely on vaikeeta ja keilaamaanki pitäis vielä tänään taipua, HUH HUH :P Ja tää päiväki on ollu ihan ihmeellinen. Ei sitä huonoks voi sanoa, mutta ei kyllä hyväksikää.

Mutta yks tärkee juttu tulee huomattua aina uudestaan: Mulla on ystäviä <3 Ja nyt mun pitää koittaa saada linkitettyä myös Jonnan blogi tänne :)

Unohdin taas puolet, ei voi mitään. Kirjotan lisää kuha muistuu mieleen :P

3 Comments:

  • At May 12, 2006 at 5:40 PM, Blogger Jonna said…

    Ihan mieletön meininki sulla on siellä Ruotsissa :)!! Oispa täälläkin yhtä vauhdikas meno... noo kyllä se vielä tästä lähtee :)! Mahtavaa, et oot ruvennu pelaa jalkapalloa! Saadaan siihenkin lajiin vähän tyttöpoweria :) ja tytöthän osaa hommansa.
    Tuli tuosta mieleen, että kyllä mullakin on paikat välillä ihan jumissa...tuleehan sitä harrastettuu kaikennäköstä liikuntaa ja silleen :). Mut joo, pidä hyvä pössis yllä! Tsau!

    P.S. Ootko ajatellut rekisteröityy blogilistalle (www.blogilista.fi) ?

     
  • At May 12, 2006 at 5:56 PM, Anonymous Anonymous said…

    Nonnii, mitenkäs tää kommentoiminen oikeen toimii?!
    Kerran jo yritin muttei tainnut tulla perille! :P
    Siis toistan itseäni: Tää on hirmu hauska juttu! Näin pääsee kurkkiin sun elämääs, vaikkei oltaiskaan tekemisissä livenä... Jahka viittit kirjotella niin uskosin että jotain kommentteja täältäkin tippuu... ;)
    Ja sitten ONNEKS OLKOON! Siis niistä maaleista! :) Sähän taidat kohta vaihtaa alaa. ;)

     
  • At May 15, 2006 at 2:10 AM, Anonymous Anonymous said…

    Heeiii!!! Miksi sä et julkaise mun ja Jonnan kommentteja? Alla pyydetty kommentointi on silloin hiukan hankalaa.

     

Post a Comment

<< Home