Silmät kiinni!

On oma vika jos luet jotain, mitä et olisi tahtonut tietää.

30 May, 2006

OHO

Ehkä mun pitäis kirjottaa vasta futiksen jälkeen.. Mut enivei, tänään oli aamulla ihan kamala päivä ja muutenki oli kamalaa. Oli tylsää ja väsytti ja oli surullinen olo ja masentunu olo ja olin hiljaa ja passiivinen ja epätoivonen. No sitten mä sain asiakkaan, joka jotain kitisi ja mukisi ja sitten mä väittelin sen kanssa. Aika pitkäänki :) Se kertoi että mä olen huono asiakaspalvelija ja mä kerroin, että se on asiakkaastakin kiinni, että millasta palvelua saapi ja plaa plaa. Ihme kina siinä oli, mutta pakkohan mun oli itseäni puolustaa ;) Ja se kannatti! Sen jälkeen mun päivä on ollu heövetin hyvä :D Oon nauranu ja jutellu ja ollu ilonen ja aktiivinen ja kotimatkalla mä lauleskelin ääneen ;D Ja virnuilin ja hymyilin vastaantulijoille :)

Mut SILTI mua jännittää.. Vaiks tuskin kukaa ees huomaa et mitä mulla on jalassa, mut silti. Väsyttääki. Nii ja pitää tsekata kartasta et mitä reittii sinne futikseen pääsee parhaiten.. Joo, ehkä kirjottelen sen jälkeenki, jos tänään on hyvä futispäivä :P

0 Comments:

Post a Comment

<< Home