Silmät kiinni!

On oma vika jos luet jotain, mitä et olisi tahtonut tietää.

16 May, 2006

Mun puutarha itää :)

Tänä aamuna ennen töihinlähtöä mulla oli tilkka aikaa, ja mä vilkasin sitten mun puutarhaa :) Siellä ne kasvit ilosesti itää :) Ainoastaan kelloköynnös ei idä, mutta mä asetan suuret toiveet sen itämiselle ;) Seuraavaks mun tarvii alkaa miettiä, että miten mä tuen ne köynnöskasvit :P Kun ne tarvii jotain mitä pitkin kiivetä, raukat :) Hienoa, mä saatan saada kukkia partsille :) Nii ja mä ostin sitäpaitsi toisiakin kukkia, siis valmiita taimia, perennoja :) Ketoneilikkaa :) Mä vaan rakastan niiden väriä ja ne on hirveen nättejäkin. Katotaan saanko ne talvehtimaan myös :) Epäilen, mutta aina saa yrittää ;)

Mun pitäis vaihtaa hammasharja 6.6.2006, koska yhtä hammasharjaa sais käyttää noin 3kk. Ja sitä ennen tai siiheks mun pitäis kluutata koko kylppäri :P Ja kaikki muutki paikat tarvis siivota. Mun tarvii vissiin oikeesti pitää bileet ni olis syy siivota tää kämppä (kahteen kertaan) :)

Tänään oltiin taas pelaamassa futista, ja niinkun yhdessä kommentissa lukee, urheilija ei tervettä päivää näe.. Jut tällä hetkellä tuntuu siltä, kuin vasen jalka ois tippumassa pois ja oikee nilkka on vähän rikki.. Ja mä olen vakavasti ajatellut ostaa nappikset. Toi nurmi on helvetin liukas juosta tollasilla ihne tossuilla, varsinki ku noista irtoo kohta pohjat :P Harmi vaan etten mä tiedä mitään nappiksista. Mut kyl sellaset vissiin hyvät ois, tänään oli perseelläni, mahallani ja korvallani enempi ku koskaan ennen (ja siks toi jalkakin irtoo, kun venyin mitä uskomattomimpiin venytyksiin..), ja sitten mulla oli ruohoa suussaki ja ihkut vaaleenpunaset housut oli ihan vihreet :P Mut ne on pesty jo, ihme kangasta ku ruohovihreeki irtoo :P

Tänään oli hassut pelit, en mä oikeen ymmärrä. Ja sitte mä kuulemma pelasin hyvin puolustuksessa. En oikeen ymmärrä. Eikä tänään tullu maaleja, mut ei niitä yleensä tulekaan ;) Sitte ku me pidetään jossain vaihees tauko, ni sen tauon jälkeen peli on aina ihan erilaista, juoksu vähenee ja kaikki vaan seisoskelee ja tulee kylmä. Ja sitte tänään ne hommat loppu ihan hassusti, mut en viiti stressaa siitä, en usko et mä tein mitään väärin.. Torstaina sitte uudestaan kai, odotan innolla :)

Viime yö menikin sitten valvoessa, omaa tyhmyyttä toki. Nukuin jotain alle 3h ja olin tänää töissä ihan kuollut ja sönkötin asiakkaille mitä sattuu, hyvin se meni :P Enkä kyenny puhumaan englantiakaan, hienoa :P Joo ja näin toki taas tän nykyisen ihastuksen :P Se tais olla päivän kohokohta :P

On vähän kamalaa laihduttaa, ku on vaaka himassa.. Tulee käytyä liian usein ja sitte tuntuu siltä ku mitään ei tapahtuis.. Just nyt oon vähän masentunu ku tuntuu että teen kaikkeni mut mitään ei tapahdu :( Mut onneks oon hyvä tyyppi kilojeni kanssaki, sillä mä lohduttelen itteäni :P Niijoo, sitte vaatteet hajoo päälle, uusia tarvis hankkia, mutta sopivia on vaikee löytää :/ Farkut tarvis saada, mut helpommin sanottu ku tehty :( Ja rintsikat tarvis kanssa saada.

Ja tiedän, kaikki haluaa tietää tään, mutta kerron silti. Mulla on huomenna gynekologi <3 Noin niinku ekaa kertaa elämässä. Mää koitan saada apua kolmeen vaivaan kerralla ;D Onneks mikään niistä ei oo vaarallinen, ainoo vaarallinen juttu on.. en muista enää :P Mutjoo, sinne huomenna. Se maksaa 300kr, ihan hirviää :/

Ruokakauppaan pitää mennä! Siis huomenna. Maito, leipä, kinkku, kurkku, tomaatti, kynsilakka, ananas, omppu, tomaattimurska, oliivi, ... Ei tuu mieleen enempää, ja aion näköjään taas ostaa yhden kaikkea, hyvä homma.. Heh, mä oon käyttäny jo puol pulloa mun ruokaöljyä ja sitte vatsa huomasin et se on rapsiöljyä :) Tarkkaan mäki oon lukenu. En ees tiedä mitä eroo on rypsi- ja rapsiöljyllä, enkä edes välitä.

Seuraavaks katon onko kommentteja ja sitte meen sänkyyn, ah, ihunaa <3 Öitä rakkaat ystävät :)

0 Comments:

Post a Comment

<< Home