Silmät kiinni!

On oma vika jos luet jotain, mitä et olisi tahtonut tietää.

21 May, 2006

Murheet jakoon :P

Eilen sitte onnistuin masentamaan kaverinki ku juttelin sille poikaystäväpuutteesta ja siitä, miten kaikki muut kovasti pariutuu :P Sekin sitten huomas, että olis ihan kiva jos olis joku jonka kanssa olla sillee tällee *kiertää sormet toistensa ympärille*. Siinä ihmeteltiin, että miten jotku ihmiset löytää uuden melkein heti vanhan suhdeen päätyttyä ja toiset saavat vaellella vuosikausia yksin ennen ku joku sopiva osuu kohdalle.. Miks se on noin? Ei tässä nyt oikeen voi päätyä kuin siihen, että mussa on jotain vikaa :( Tiedä sitten mitä.. ja ehkä en haluakaan tietää..

Mut se masennus haihtu siitä sitten ku lähin kavereiden tykö kyläilemään ja siellä katottiin toki euroviisujen pisteidenjako. Ei ollu huudolla eikä riemulla rajaa :D Voitto tuli ja kuunneltiin vielä voittajien esitys ja sitten lähdettiin baariin juhlimaan :) Siellä oli kyllä aika tylsää ;D Mut ainaki pääsi vähän tanssimaan :) Ja toki piti vastaan tulleille norjalaisilleki kehuskella voitolla :P On se semmonen sensaatio :) Ja kiitos Norja, Ruotsi ja Tanska täysistä pisteitä, nyt ei tarvi antaa töissä työkavereille turpaan ;)

Tänään oli eka synkkää, mutta sitte alko aurinko vaiheessa paistella ja mä kävinki partsilla grillailemassa itteäni :o Musta tuli punatäplä-ihminen :P Hassuja punasia läikkiä siis tuli ihoon, mut eiköhän ne tosta tasaannu, enkä ees kauaa ollu ni ei niiden pitäis palaneitakaan olla :) Oi ku ootan kesää ja että pääsee tosissaan itteään polttamaan jonnekin :) Harmi että biitsi on niin kaukana :o

Mun puutarha ei tykkää ku kastelen sitä, ne taimet kaatuu nokilleen eikä enää nouse ylös :( Ja kelloköynnös on itäny vasta kaks siementä, mahtaaks niistä muista mitään ees tulla :o Toivotaan..

APUA, mun tarvis saada tuet nyt sitte noille köynnöksille kun kerta sellasia halusin kasvattaa.. En jaksais maksaa itteeni kipeiks jostain kaupan hösselöistä, mut se voi olla ainoo keino.. En mä ehkä kehtaa lähtä oksasakset kourassa tonne leikkelemään pajuja :(

Jahas, tänään onki sitte masispäivä näköjään :P

1 Comments:

  • At May 22, 2006 at 10:15 AM, Blogger Suvi said…

    Mä koitin aamulla elvyttää niitä taimiraukkoja ja laitoin myöski uusia siemeniä likoon idättämistä varten varmuuden vuoksi ;D Oon mä käyttänyki suihkupulloa, mutko siit tulee niin vähän ettei se riitä koko päiväks ku oon töissä :I Nii ja kelloköynnöksen siemeniäki vois idättää.. Tänää joutuu taas multaamaan sormet ;)

     

Post a Comment

<< Home