Silmät kiinni!

On oma vika jos luet jotain, mitä et olisi tahtonut tietää.

28 May, 2006

Time goes by

Tai jotain..

Jooh, nyt on ollu vähän taukoa blogittamisessa, kun mä masennuin, kun kukaan ei ikinä kommentoi :( Poistin mm. "Kysy mitä tahansa!"-haasteen, koska kellään ei ollut mitään kysyttävää.. Lieneekö johtua siitä, että mä aina kerron kaiken ennen kuin kukaan ehtii kysyä mitään.. MUTTA, sitten juttelin Jonnan kanssa, ja tajusin, että mullahan on sitemeter-systeemijuttu sivullani ja sieltä näkee, että kyllä täällä joku ainakin käy..

Kävin tuossa tutkimassa juuri noita "tilastoja", niin ovat Jenkkilästä, Briteistä, Kreikasta ja Belgiasta käyneet vierailemassa täällä myös :) Se oli mukava yllätys :) Raukkaparat vaan eivät taida kielestä ymmärtää mitään, ku en jaksa uskoa, että ne olis suomalaisia, jotka sieltä ovat käyneet :)

Sitten olivat myöskin onnistuneet googlettamaan mun sivut esiin mitä oudoimmilla hakusanoilla :P Omalla nimellä ei kyllä löydy, eikä ole tarviskaan, vissiin ;) Ja kavereiden linkityksistä on myöskin muutama vierailija tullut, kiitos kaverit ;)

Huh, mä haluisin alkaa blogittaa englanniksikin.. Saavuttais suuremman yleisön, ja pääsis noi ei-suomalaiset kaverit myöskin osallisiks mun ihkuista blogijutuista ;) Mutta sitä varten tarvis perustaa ihan uus blogi, koska en mä suomenkielisestä voi luopua, en mä osaa muilla kielillä ilmaista itseäni ollenkaan tarpeeksi hyvin :P

Jahas, jos mä sitten kertoisin uusimmat käänteet mun elämästä <3

Kaikkihan taitaa jo tietää, että Suomi voitti Euroviisut :) Kaikki meillä töissäkin tietää, ja jos ei tiedä, niin olen varmasti kertonut ;) Sitten koitti yks norjalainen mulle esittää, että mites kävi lätkän MM-kisoissa, niin jouduin olemaan sille tyly ja kysymään, että milläs sijalla se Norja olikaan siellä kisoissa ;) Tuli vaan vastaukseks ettei häntä lätkä kiinnosta, ja piti toki kysyä, että miks luulee mua kiinnostavan ;) Vähät lätkästä, Euroviisut on nyt IN ;)

Mähän olen täällä ollessa käyny muiden suomalaisten kanssa ruotsinkurssilla, ja viime keskiviikkona, ennen helatorstaita siis, oli viiminen kerta. Oltiin sen opettajan luona grillailemassa ja vähän taidettiin ottaa siideriä ja viiniä ja sellasta myös :) Oli todella mukavaa, ja mä sain kaupasta kuulkaas oikein suomalaista grillimakkaraa <3 <3 Sitten ku oltiin syöpötelty ja juopoteltu riittävästi, niin lähdettiin baariin ja törmättiin siellä muihin suomalaisiin :) Oli hirmuhauska ilta :) Ja ennen mä en oo oikeen kehdannu mennä tanssilattialle baarissa, niin nyt mut tarvii melkein sitoa kiinni, että saa pysymään poissa :) vaikka en mä tanssia osaa, mutta viis siitä. Ja, sitten mä pääsin ekaa kertaa pitkään aikaan hitaalle! Se oli koko illan paras kohta, ihan absoluuttisesti :)

Mutta itku pitkästä ilosta, ja torstaina taas luulin potevani krapulaa, mutta olikin sitten kuumetta jne. Se päivä meni kotona maatessa ja sitten perjantainaki olin kotona vaan toipumassa :/ Mut eikai siinä, joskus pitää kai rauhottuakin? Ääni oli ihan rikki, että töissä ei olis pystyny olemaankaan. Tai siis töitä ei olis pystyny tekemään :P

Lauantaina tuli sitten pitkään odotettu shoppailupäivä <3 Lähdin ajoissa bussilla tonne Hudiksvalliin pitkä ostoslista mukana ja toiveet korkeella, ja kuinka ollakaan, mä sain melkein kaiken mitä pitikin! Mm. nappikset (!!!) lähti kaupasta mukaan, nyt en enää liukastele futiskentällä niin pahasti ;) Ja sitten löysin myöskin uudet housut, se oli ehkä koko reissun toisiks suurin juttu :) Sain myöskin hankittua itselleni sateenvarjon, sukkahousuja, lääkettä, kynsilakkaa, kemppareita jne jne :) Enkä tehny edes mitään turhia heräteostoksia. Eli kaiken kaikkiaan hyvä päivä, onnittelen itseäni, vaikka rahaa tais mennä aika paljon :P

Ainiin, perjantaina mä ilmottauduin hammaslääkäriin asiakkaaksi. Netin kautta. Tää Ruotsi on erittäin hassu paikka :) Ja sitten huomenna tarvis muistaa soittaa sähkölaitokselle, kun viime viikolla unohdin ihan kokonaan.. Voi apua. Nii ja poliisilaitokselle tarvis ottaa yhteyttä sen pyörän takia, jos niillä vaikka sattumalta ois se tallessa :P

Sitten olis vielä paljon asioita, joista tekis mieli kirjottaa, mutta kun on pakko harrastaa itsesensuuria, niin teiltä jää taas kaikkein jännimmät jutut kuulematta :/ Ja siis ihan muihinkin ihmisiin liittyviä asioita, eikä toisten asioita saa levitellä..

Ja mä laita myssyyn toin enkunkielisen blogin ja sitten koitan rekisteröityä blogilistalle kanssa.. Ja pestä pyykkiä ja olla hyvä vaimo ja äiti ja rakastajatar ja työntekijä ja.. Aijoo, ruokaaki tarvis tehdä.. *masennus*

4 Comments:

  • At May 28, 2006 at 8:16 PM, Blogger Suvi said…

    Niijoo, mitäs mä valitan kommenteista, kun en itekään muille kommentoi..

     
  • At May 29, 2006 at 12:52 AM, Anonymous Anonymous said…

    Älä niistä kommenteista huolehdi. Oma kävijämääräni on tällä hetkellä keskimäärin 193/viikko, korkein 387 viime viikolla (suunnilleen sama, kuin suosituilla Suomalaisilla blogeilla päivässä...), mutta harva merkintäni kerää runsaasti kommentteja. Uusilla blogeilla kestää muutenkin tovi näkyä verkossa.

    Blogeihin kuuluu tietty yhteisöllisyys, jonka ympärille kommentointi keskittyy. Kyllä tämäkin blogi sellaisen löytää, mutta se todella vaatii myös muiden blogien kommentoimista.

    Hei. Sait kommentin. :)

     
  • At May 29, 2006 at 5:21 PM, Blogger Jonna said…

    Hei, mä haluun kans sellaselle ruotsinkielen kurssille, missä opettaja järjestää grilllipartyt :) ja pääsee naukkailemaan viiniä, siideriä jne. :) Motivaatio olis varmaan huipussaan :). Noh, tuollaista ruotsinkurssia odotellessa voin itse järjestää grillipartyt ja kutsua kaverit juomaan viiniä sekä syömään possua :). Niissä partyissa ei puhutakaan ruotsia vaan mongerretaan suomeksi: "me otettais viel yhdet ja katotaan sitä ruokalistaa sit vähä myöhemmin..." Että näin. ;)

     
  • At May 30, 2006 at 6:18 PM, Blogger Suvi said…

    Haa, kiitos kommenteista ystävät, ne lämmittää aina mieltä :) <3

     

Post a Comment

<< Home