Silmät kiinni!

On oma vika jos luet jotain, mitä et olisi tahtonut tietää.

04 December, 2006

Hyvää huomenta!

Nyt mä kerron teille mun viikonlopusta <3 Mut mulla on kissa hoidossa ja se oli riehunu viime yönä ja sitte sille oli tullu oksennus olkkarin parketille ja vähän kanssa sohvan päällä olevalle peitolle :P Siitä oli kiva alottaa aamu :)

Sitte oon pari kertaa vieny aamulla roskiksen työmatkan varrella olevaan roskikseen, eikä kukaa oo tyhjentäny sitä roskista moneen viikkoon :P Kohta ei mahdu koirankakkapussit :P

Mut viikonloppu meni hyvin <3 Tosin väsytti aika reilusti perjantaina, mutten antanu sen häiritä. Mentii ihan ekana kattomaan jääpalloa, siel oli kivvaa :) Siis meillähän on täällä Ljusdalissa Bandy World Cup joka vuosi. Ja oma joukkue kans jossa pelaa muutama kollega kanssa :) Oli yllättävän hauskaa siellä katsomossa :) Sitte sieltä kotii puolikuolleena, mutta ei siinä vielä kaikki, sitte piti toki lähteä vielä baariin ihan vahingossa :) Sielläki oli ihan kivaa, vaikka yhdet idiootit kinas keskenään koko illan, tai ainaki haukku toisiaan.. Ja sitte, illan kohokohta, mä pääsin hitaille <3 Ne on ottanu tuolla tavaks vissii soittaa illalla vikaks pari hidasta ja mut vietii tanssimaan <3 :) :)

Lauantaina me lähdettii sitte joulushoppailemaan. Hiukan väsytti koko päivän mut ei se mitää. Sain hampurilaisen, se maistu hyvälle, ja sitte sain ostettuu yhden joululahjan, sitä en maistanu. Ja sain muutaki tarpeellista <3 Ja illalla taas väsytti, jalkapohjat oli IHAN kipeinä :I Taisin nukahtaa sohvalle ns. ajoissa :P

Mä oon nyt "vahtinu" yhden naapurtin kämppää ku se on ollu vähän muualla ja sitte se toi mulle vähän tuliaisia, pari pulloa jotai alkoholia. Mua vähän pelottaa et ne maistuu pahalle :D Toivottavasti ei tuu oksennus ;)

Sit eilen mä kävin yhden kaverin luona kylässä <3 Sillon koiria. Pääsin siel sitte leikkaamaan koirien kynsiä ja kaikkee. Ja sain kyydin kotii kaupan kautta ja sain hirviän säkillisen talouspaperia :D Hiukan tuli hyvä mieli ;) Ja sen jälkee piti viel mennä pelaamaan sählyä ja seki oli kivaa :D Ja sen jälkee menin yhden tyypin kanssa kauppaan ja SEKI oli hauskaa :) Se oli itse asias erityishauskaa ku huomasin kesken kaiken ettei mulla ollu rahhaa mukana :)

Mut nyt väsyttää. Ja pitäis vissii töitäki tehdä. Tylsää. Ainii, kerroinkohan jo? No käytiin joku aika sitte pelaamassa curlingia (kolmas kerta jo) ja se on ihan sikakivaa <3 Tarvis ruveta harjottelemaan seuraavii olympialaisii varten ;)

Mut nyt mä rupeen tekee töitä :(

0 Comments:

Post a Comment

<< Home