Silmät kiinni!

On oma vika jos luet jotain, mitä et olisi tahtonut tietää.

27 August, 2006

Kukkia (ja mehiläisiä?)


Tässäpä teille kuva kukasta. Yhdestä vaan, toistaseks. Tää on suurin kukka, joka mulla on tähän mennessä kukkinut, ja näitä on tulossa lisää <3 Se on oikeesti yli mun kämmenen kokonen :o

Toi viimeks kirjotettu juttu on kyllä aika kakkaa.. Mutta joudutte suomaan anteeksi, kun en ollu nukkunu noin 24 tuntiin kun sitä kirjottelin.. Lähdin sitäpaitsi sen jälkeen shoppailemaan, kauheessa krapulassa. Musta tuntuu, että olut ei missään tapauksessa sovi mulle.. Mutta mä myöskin päätin, että ei humaltumista ennen kuin lähden Suomeen. Ja Suomeen tulen muuten viikolla 38.

Heh, niin, en tiedä olisko surullinen vai ilonen.. Nyt just mua suruttaa aika paljon, mutta ei sentään itketä, se onkin hyvä juttu. Perjantai ilta ja yö oli <3 Mutta mä en tiedä olinko taas tapani mukaan liian naiivi ja uskoin asioita joihin ei pitäis uskoa. Mut pitää ajatella positiivisesti. Sitten yksinäisenä ja vanhana mä voin miettiä, että en ole aina ollut yksinäinen ja onneton, mulla on hetken aikaa ollut kaikki mitä tarvin :) Ja eihän toivosta vielä ole luovuttu, ehkä musta ei tulekaan yksinäistä vanhana ;) Tai ehkei musta tule edes vanhaa :P

Meillä on tänään taas futismatsi, toivotaan, että mä pääsen kentälle, pelaamaan (kun mulla kerta on niin hyvä pelisilmäkin :P). Oon muutenki ollu tänään tosi ahkera. Eilen nukahdin sohvalle kai noin seitsemän aikaan ja ennen kymmentä menin sänkyyn, heräsin sitten aamulla vähän yli yhdeksän, pirteenä ja rupesin pyykkäämään. Oon pessy neljä koneellista pyykkiä, korjannu kahdet housut ja lyhentäny yhdet :) Vielä yhdet tarvis lyhentää.

Mua ei kyllä kauheesti hymyilytä.. :/ Pyörii mielessä lähinnä vaan yks ainoo asia/ihminen, mietityttää. Time will tell..? Noh, toivottavasti ennemmin kuin myöhemmin. Onneks kohta on Suomen reissu, jotaki muuta ajateltavaa, heh.. Tätä asiaa pitäis kyllä päästä ruotimaan jonkun kanssa ihan perusteellisesti.

Mulla oli muuten viikolla ikävä Helsinkiin.. Kynnetkin näköjään pitäis leikata..

Mä en oikeen tiedä :(

1 Comments:

  • At August 27, 2006 at 11:57 PM, Blogger eeva said…

    Kuules, kyllä aika kertoo asioita. Ei sitten mitään hajua, mitä sen sulle pitäis sanoa, mut kyl se ajallansa kertoo :)

    Miks ihmeessä sun kuvaas ei oo täällä? Näytäks edes samalta kun ennen? Tosin ollaan Outin häissä varmaan viimeks nähty... Piti muuten tehdä se ylläri myös, vielä ehtis :)?

     

Post a Comment

<< Home