Silmät kiinni!

On oma vika jos luet jotain, mitä et olisi tahtonut tietää.

17 September, 2006

Arvatkaapa mitä tein!

Ettepäs arvaakaan, lällällä ;) Mä kävin äänestämässä. Ruotsin vaaleissa. :) Oon ehkä PARAS kansalainen ikinä. Sen jälkeen ku tulin äänioikeutetuks oon äänestäny KAIKISSA vaaleissa missä oon voinu. Paitsi kirkollisvaaleissa. Mut se on sitten taas eri juttu. Siis oikeesti, nyt voi olla iskä ja äiti ylpeitä, sekä poliitikko-kummisetäni ja Outi ;) Ja siis hähää, oon niin ylpee itestäni <3

Suukkoi kaikille. Ostin muuten omenamunkkeja tänää :) Ja siivosin olkkarin. Nyt on uus hieno olkkari, todella tyylikästä. Enää tarvis parit taulun hankkia seinille, sitte ois täydellistä. Nii ja se mies jonka kainalossa vois köllöttää sohvalla ;P

Nälkä. Meen laittaa pesukoneen päälle. Sitten varmaan syön jotain, luulisin. Wah wah. Terveisiä kaikille :)

0 Comments:

Post a Comment

<< Home