Silmät kiinni!

On oma vika jos luet jotain, mitä et olisi tahtonut tietää.

18 September, 2006

Yhyy yhyy..

Heh, mä olen hiljaa mielessäni, tai en itse asiassa ihan hiljaa, miettiny, että mua on käyetty hyväks. No eikai siinä mitään, ei siitä hyvä mieli tuu, kun tollasta hautoo, mutta mitäs sitten, kun kuulee täysin ulkopuoliselta henkilöltä, että aika moni muukin on sitä mieltä, että mua on käytetty hyväks? Hiukan tulee semmonen olo ku joku ois tönässy reunan yli.. On muuten hyvät fiilikset. Ja silti ei osaa edes olla vihanen, surullinen vaan. Ja silti ei osaa seuraavalla kerralla pitää varaansa, vaan saa taas näpeilleen.

Mutta jos lakkaa luottamasta ihmisiin, niin mitä sitten tapahtuu? Jos ei ikinä luota kehenkään on aika vaikee saada kavereita. Hitto kun joku pystyis kertomaan, että kehen voi luottaa ja kehen ei.. Tänään itketään, kun päästään kotiin.

Mut toisaalta näin löytää ja huomaa ne ihmiset, jotka on oikeesti ystäviä.

HEI! Täällä on kiva asiakas puhelimessa, ihanku kaverille juttelis :) Pelasti mun päivän.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home