Silmät kiinni!

On oma vika jos luet jotain, mitä et olisi tahtonut tietää.

27 January, 2008

Mul on vähän paha olo.

Mut toisin kuin viime vuonna, se ei ole henkistä pahaa oloa :D Joo siis viime vuonnahan synttärit meni penkin alle. En muista kirjoitinko sillon asiasta, mutta siihen liittyi tosiaan kaikenmoista huutoa ja ulosheittämistä ja muuta mukavaa :) Ja sillon olin näihin aikoihin kävelemässä kotiin - enkä edes omaani. Sain vertaistukeni ja muutamaa tuntia myöhemmin kävelin kotiin sitten. Tuli muuten tehtyä sillon muutama kilsa ylimääräsä lenkkiä :)

TÄNÄÄN, sitä vastoin, on iloinen mieli, vaikka onkin paha olo ;) Pitää näköjään valita seura oikein, ettei pääse paha mieli yllättämään :) Tosin synttäribileet meni tavallaan penkin alle, kun 11 kutsutusta vain kaksi ilmesty paikalle. Mutta ei se onneks väkimärää katso se hauskanpito, ja mulla ainakin oli hauskaa :D Ja sitten, ihan vastoin kaikkia odotuksia, me lähdettiinkin Vantaalle baariin ;D Ja siellä hauskanpito jatkui :) Teki mieli mennä laulamaan karaokea, mut emmä kehdannu. Ja ku laulo hetken muiden mukana, ni tuli kurkkuki jo niin kipeeks, ettei sitte enää olis edes pystyny :) Kiitos kaikille, jotka piti mulle seuraa eilen illalla ;)

Jos joku ihmettelee, etä miks oon hereillä tähän aikaan, niin voin kertoa, että (heräsin muuten tuntia ennen kellon soittoa, kun oli niin paha olo, mutta mitään ei ole vielä tullut ulos..) olen menossa hammaslääkäriin. JES! Hieno ajanviete synttäreitä ajatellen :) Mutta jos hamamsta särkee, niin jotain on pakko tehdä. Nyt mun pitäis syödä vähän aamupalaa, koska eihän tästä muuten tule mitään. Ja taidan ottaa palautuspullot kanssa mukaani, meen sitte kauppaan hampiläkärin jälkeen :)

Tänään tulee koko perhe +1 (joka aikoinaan istui meidän kodin keittiön pöydän ääressä niin usein, että se laskettiin omaan kalustoon kuuluvaksi) lisäjuhlimaan synttäreitä :) Siitä tuleekin kivaa. Ja mä yritän muistaa laskee kymmeneen, jos meinaa alkaa vituttaa jossain vaiheessa :) Mutta en usko et alkaa.

JA mä saan 4 tuolia! JIPPII :) Kaks nojatuolia (tervetuloa mukava leffankatselu) ja kaks keittiön tuolia. Kuin hienoo voi olla :)

Ootte varmaan kaikki lukeneet jotain "Suomi - nainen - suomi"-sanakirjoja. No minä olen. Niissä lukee, että "Jos nainen sanoo, ettei halua lahjoja, hän ei suinkaan sitä tarkoita." tjsp. Minäkin sanoin, etten halua lahjoja :) Ja tarkoitin kyllä mitä sanoin. Mutta lahjoja on yhtä kaikki kiva saada :D Katsotaan, saanko jotain lahjoja ;D Ainakin (toivottavasti) saan kalenterin seinään (johon ei saa kiinnittää mitään). Onneksi keksin patenttiratkaisun :)

Nyt taas oksettaa, mutta kyseessä saattaa olla myös nälkä. Ja eikun testaamaan ->

(P.S. "Suvi on kirjottany kännissä, taas!" ;) Eihän tässä nyt vielä voi olla selvä eilisillan jäljiltä. )

(P.S. Niin muuten, olikin jo aika kirjotella tänne :D)

(Kirjailijan kommetti: P.S. Puhelin oli huollossa, taas :( Nyt se melkein toimii.)

(Kirjailijan kommetti: P.S. Saan tänään myös MATTOPIISKAN! Eli pääsen vielä hakkaamaan noi matot, vaikka jo pudistelinkin suurimmat huumeköntsät pois. Ja ei, en käytä huumeita, mutta ne kuulemma kulkeutuu jaloissa ;D)

(Kirjailijan kommetti: P.S. En oo ainakaan vielä oksentanu, tää ruisleipä on hyvää.)

0 Comments:

Post a Comment

<< Home