Silmät kiinni!

On oma vika jos luet jotain, mitä et olisi tahtonut tietää.

31 May, 2006

Väsyttää

Uhhei.. Tänään oli kyllä masentavia asiakkaita duunissa.. Meinas mennä hermo niiden tyhmyyteen ja hitauteen.. miten kukaan VOI olla tollanen? Ja sitten on aina mun vika jos ne ei osaa.

Uhm, muuten oli töissä kivaa, mä seurustelin norjalaisten kanssa ja sitten oli pakko taas flirttailla niiden kanssa.. Mut ei siinä mitään, se sellanen piristää päivää ;) Ja sitten katoin niiden kanssa netistä ruotsiks jotain Lord Of The Rings-modausta, hiukan se oli hauska ;D Ah, päivän pelastus.

Töiden jälkeen lähdettiin keilaamaan muutamien tyyppien kanssa ja oli kivaa :) Täl kertaa alkoi loppua kohden sujumaan ihan hyvin ja se oli kivaa :) Lopulta kahden kierroksen jälkeen olin voitolla superhuperpaljon, 2 pistettä seuraavaan ;D Siis meidän radalla. Toisella radallahan ne ehti keilata monenmonta kierrosta ja pisteitä oli yli tuplasti mun pisteisiin :)

Mun piti tänään oikeesti siivota, mut seki jäi sitte. Nii ja ainii. Nyt taas skarppaan ja otan itteeni niskasta kiinni ja lakkaan syömästä karkkia ja muita herkkuja, enkä leivokaan nimpparikakkua. Ostan porkkanoita sen sijaan ja syön niitä mahan kipeeks, prkl :P Eikä niitä paljon tarvi edes syödä, että saa mahan kuralle..

Mutta, mä menen nyt petiin, mä taas uhosin Marille, että men ajoissa nukkumaan. Kello on nyt 11 ja mun on aika mennä.

Öitä kullannuput <3 Kiitos yleisölle *clap clap*

0 Comments:

Post a Comment

<< Home