Silmät kiinni!

On oma vika jos luet jotain, mitä et olisi tahtonut tietää.

10 December, 2006

What if..

Mitä jos? Katoin äsken telkkaria. Toisilla ihmisillä on elämässä tosi isoja "Mitä jos.."-juttuja. Me, joilla niitä ei ole, ollaan todella onnellisessa asemassa. Mitä jos olisinkin tullut paikalle 5 minuuttia aikaisemmin..

Mutta mä kerron teille mun viime maanantaista. Se oli epäonnen maanantai :P Töistä lähtiessä kävelin yhdelle ravintolalle tarkistamaan hintoja, no, ei siinä mitään, mutta se oli kiinni. Eli tuli turhaa ajanhukkaa ja kiertoa työmatkaan. No sitten kävelin mäen päälle ruokakauppaan, tein huolellisen kierroksen kaupassa ja pääsin kassalle. Täti ilmoittaa, että mun kortti ei varmaankaan toimi. No eihän se sitten toiminutkaan. Ei se mitään, suomen kortti on ennenki auttanu pulasta. Mutta mitäs hittoa, se pirulainen oli vanhentunu kuun vaihteessa.. Ja ei, ei yhtään käteistä. Sinne jäi mun ruuat. Ja toki viereisellä kassalla oli työpaikan pomo, eihän se tarpeeks noloa ollu muutenkaan.. Noh, frendi sitten auttoi mut pulasta, käytti autolla automaatilla ja ruokakaupassa, sain sittenki ruoantekotarpeita. Mutta siinä' ruokaa tehdessäni puristin valkosipulia ja se roisku väärään suuntaan ja hetken aikaa kirveli silmää aika reilusti :P Että näin.

Keskiviikkona käytiin juhlistamassa itsenäisyyspäivää kavereitten kanssa ravintolassa. Syötiin oikeen koko repertuaari alkuruokinen ja jälkiruokineen :) Hyvvää <3

Perjantaina oli firman joulujuhla. Mä päätin rohkeesti laittaa minihameen päälle.. Jos jotakuta haittas ni se oli sitten niiden ongelma ;) Joka tapaukses ilta oli rattoisa. Tosin yhdessä vaiheessa menin tanssimaan yhden tyypin kanssa ja se livisti yhtäkkiä johonkin :D Aika törkee. Siis kun mä laitan välillä silmät kiinni ku tanssin, ja sitte ku avasin ni ei näkyny äijää missään :P Ja toki mentiin myös jatkoille. Siellä oli aivan hulvattoman kivaa, ei ehkä kaikilla, mutta mulla ainakin :D Oli hiukan normaalista poikkeava jatkomeininki :) Nukahtelin välillä sohvalle ja välillä lattialle mut lopulta pääsin sitten himaan nukkumaan, 07:39, huh huh. Ja sitten kymmeneltä ylös, aamupalaa mahaan ja joulumarkkinoille naapurikuntaan :P Krapulaa ei tullu, pääkipu kylläkin. Oli hyvä päivä, nukuin melkein koko sen ajan minkä vietin kotona :) Paitsi että illalla tuli vieras ja piti väkisin pysytellä hereillä :D

Niijoo, keinuin tuolloin jatko-yönä keinussa tossa meidän pihalla, eikä mun levee takapuoli oikeen kunnolla mahtunu siihen keinuun.. :D Nyt on tossa takapuolen/reiden kohdalla molemmilla puolilla kipeet kohdat ;D

Niija ainii! Me pelataan sählyä työkavereiden kanssa ja mä tein kerran kaks aika hienoo maalia :D Ne oli ihan vahinkoja, mutta oon silti ylpee itestäni ;D Jipii jee! Suomesta tarvii kanssa sitten ettiä itelle harrastuksia..

Sitte on viel yks juttu, mutta "I don't wanna jinx it", kuten yks kaveri ilmas :) Se on siis hyvä juttu.. Ainaki luulisin niin :P Pitäkää peukkuja ;)

Mulla on nälkä :( Keskellä yötä :( Se ei oo yhtään kivaa :(

Niijoo, siivosin tänää eteisen <3 Ja sitte tiskasin kanssa tiskit. Olis tarkotus saada tää kämppä siivottua. Seuraavana taitaa olla vuorossa keittiö, olkkari tai vessa. Luulen, et makkari viimeisenä, ku siellä on eniten siivottavaa :( Tarvis heittää varmaan aika paljon juttuja pois.

Ja mä näin ihme unta viime yönä. Mun perhe (ei siis se joka tosielämässä on mun perse) asui metsässä. Siinä metsässä oli joku eläin, joka jollain tapaa sai ihmiset oksentamaan verta ja niiltä lähti iho.. Meille ei päässy ku hevosella ratsastamalla. Oltiin todella köyhiä ja putkimies kävi tekee meille putkirempan. Faija lähetti pikkuveljen viemään sen putkimiehen pois hepalla, mutta kohta ne tuli takas, putkimies verta oksentaen ja sitte siltä irtos kasvoista iho. Jossain vaiheessa multakin irtos jalasta iho. Se oli vähän outo uni, mutta (tää on sairasta) en ees luokittele sitä painajaiseks, koska en tuntenu pelkoa missään vaiheessa sitä unta. Mua vaan todella häiritsi ne eläimet siellä metsässä.. Niille ei voinut tehdä mitään. Eikä kukaan ollu ikinä nähny niitä.. Eikä ne tehny hevosille mitään. Outoa.

Mut nyt pidän mulle peukkuja, ja te pidätte kanssa. NIH.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home