Silmät kiinni!

On oma vika jos luet jotain, mitä et olisi tahtonut tietää.

06 January, 2007

Arpia

Tiettekste mikä näissä palovammoissa on parasta? Vaikka niistä jaa arvet, ni ne arvet ei kipuile vielä vuosikymmentenkin päästä.

Mutta sellasta piti kertoa, että eilen illalla mä huuhtelin nää ja laitoin voidetta ja istuin pitkään nojaamatta mihinkään ja sitte ku vihdoin nojasin ni olin pitkään samassa asennossa ja tyyny liimautu mun rupiin ja kun se piti kuitenki irrottaa ni ne ruvet jäi kiinni siihen tyynyliinaan enkä saanu niitä irti. Ällöttävää, eikö :) Mä en oo ihan vielä oppinu, että onks rupien irtoaminen hyvä vai huono asia..

3 Comments:

  • At January 8, 2007 at 9:18 AM, Blogger eeva said…

    Hyi! Rupia tyynyissä on todella ällöttävää:D Ne on kuitenki aika huono juttu jos ne irrotetaan, arvet jää varmemmin, kun iho ei saa parantua rauhassa. Kuka ihme saa päähänsä kuumentaa haarukoita ja veitsiä ja sen jälkeen vielä painaa niitä ihoon...? Sanon vaan, et ei senkään idean keksijällä kaikki kohdallaan ollu.

     
  • At January 12, 2007 at 10:21 PM, Anonymous Anonymous said…

    Älä älä älä. Tiedä vaikka olisi ollut Sumppa ihan ite... Se likka se sitten osaa, taas olisi pitänyt olla vahtimassa.

     
  • At January 19, 2007 at 12:57 PM, Blogger Suvi said…

    Ei ei ei, en se minä ollu :P Ja joo, tarvisin kyllä jonkun huoltajan :D Ja viihdyttäjän :) Ja seuraneidin ja kainalon ja.. Joo, jos ette itse pääse, niin laittakaa joku tänne vahtiin :)

     

Post a Comment

<< Home