Silmät kiinni!

On oma vika jos luet jotain, mitä et olisi tahtonut tietää.

05 January, 2007

One down, six to go..

Huomenta! Tänä aamuna ku menin töihin, mua odotti yllätys mun pöydällä :o Yllätyin kyllä. Siellä oli kasa cd-levyjä, kukin sisälsi elokuvan tai puolikkaan elokuvan :o Nyt mulla on siis seittemän leffaa katottavana täks viikonlopuks :) Tai siis kuus enää, ku katoin jo yhden.. Koitin kysyä kollegoilta, että mistä ne levyt on tullu, ni kukaan ei tienny mitään. Oon pähkäilly koko päivän, ei vaan tunnu löytyvän loogista vastausta :o Ja siis mun pöytä töissä on sillai nurmassa, ettei siitä kukaan kävele ohi. Eli mahdollisuus siihen, että joku olis ne vahingossa unohtanu siihen, on hyvin pieni. Aika hassua. Ja ne on jotenki yön aikana ilmestyny sinne.. Emmätajuu. Hih, sitte toki pään valtaa kaikenlaiset ajatukset tyyliin: "Jos joku on tuonu ne nimenomaan MULLE, niin haluuks se vaan, että katon hyvä leffoja vai yrittääkse sanoa jotain?" "Oonko joskus humalassa pyytäny jotakuta tuomaan mulle leffoja? Jos oon, ni miksei se tuonu niitä mulle käteen?" Toi humalajuttu oli kyllä kollegan ehdotus :P Ei mulle olis itelle tullu mieleen. Tai mitä jos toi onkin keino yrittää loukata mua? Eiköhän olekin elämä vaikeeta, kun tollasia yllätyksiä pukkaa :)

JA sitten kävi toinen ihana juttu <3 :) Yks kollega on ollu muissa tehtävissä, nyt se tuli takasin ja MÄ PÄÄSEN MAANANTAINA VAIHTAMAAN VIHDOIN OSASTOA! JIPPII!! :) Tätä on odotettu ku kuuta taivaalta, tai melkee ainaski. Nykynen työnkuva on ehkä lievästi alkanu kyllästyttää..

Niijoo, voisin kanssa kertoa teille vähän joulusta :) Me oltiin pienellä porukalla yhden kaverin luona, ja se oli tehny lanttu- ja porkkanalaatikkoa ja muutenki pistäny pöydän koreeks :) Oli ihan suomalaiset jouluherkut pöydässä, nami! :) Oli mukava joulu, vaikka tosi erilainen ku normaalisti :)

Sitte mun joulupaketit jumittu postiin (DÄÄM JUU, LJUSDALS POST!). Ne tuli ennen joulua, ja jos oisin saanu sen julmetun pakettikortin ajoissa, niin oisin saanu lahjatki jouluks :I Ja siis älkää nyt ymmärtäkö väärin, ei mua haittaa lahjojen viivästyminen, vaan se, että toi posti ryssii AINA ja KAIKEN.

Ja sitte ihan ekaa kertaa elämässäni (ainaki mun tietääkseni) keitin puuroa :) Ja voi että kun tuli hyvää :) Meitsi on superkokki ;) Eli siis alottelija tuurilla meni :D Mut toisaalt en oo melkeen koskaan tehny pahaa ruokaa, hih hih, ainaki ite oon aina tykänny ;) Paitsi kerran, se oli _hieman_ epäonnistunu jauhelihakastike ;D

Mietein tässä, että vois laittaa kesäks valkosipulia parvekkeelle kasvamaan :) Nami nami <3 Se on kyllä lähes välttämätöntä ruuanlaitossa :P Aivan ihana ainesosa. Ja jos ette oo ikinä maistanu marinoituja valkosipulinkynsiä ni maistakaa! Ne on taivaasta.

Jepjep, nyt vois mennä nukkumaan tai kattoo toisen leffan :) En oo pitkään aikaan hengaillu himassa pe-iltana tarkotuksella :o Aika rentouttavaa, joskin tylsää. Meitsi arvostais seuraa. Miesseura ois erityisen arvostettavaa, heh heh :)

0 Comments:

Post a Comment

<< Home