Silmät kiinni!

On oma vika jos luet jotain, mitä et olisi tahtonut tietää.

07 June, 2007

Tänään tein hyvän päätöksen

ja se piti :) Meidän sählyporukka yleensä torstaisin pelailee, mutta ei tänään. Kun kuulin töissä, ettei saatu tarpeeksi pelaajia, niin päätin, että voisin sitten tiskata ja tehdä ruokaa. Näinhän päätin toki mm. viime torstaina ja tämän viikon maanantaina ja tiistaina.. :) Mutta tällä kertaa päätös piti! Sain tiskattua, heitettyä vanhan ruuan jääkaapista menemään, tiskattua, tehtyä uutta ruokaa jääkaappiin, tiskattua, pestyä hellan, pestyä puisen leikkuulaudan, pestyä vessanpöntön, pestyä vessan lattiakaivon ja vielä kaiken lisäks imuroitua suurinpiirteinsummittain. Hiemanko olen iloinen :) Kauheen kivaa kun on siistimpää. Nyt joku vois tulla meille vaikka kokkailemaan :D

Ja mun iskäni soitti mulle kesken puuhailun, se sanoi, että hyvää nimipäivää :) Ja mun veljeni olis mulle perheineen laulanut, mutta minähän toki kaikessa siivousinnossani missasin puhelun :( Mutta sain tekstiviestin sitten :)

Ja muistin kastella kukat, sekä tein uutta lannoitevettä valmiiksi :)

Mutta se mikä mua huolestuttaa on se, että mua ei vieläkään väsytä, vaikka en ole edes nukkunut päiväunia :O No, suihkun jälkeen varmaankin väsyttää.

Onkos teillä elämässä niin, että jos kertoo jollekulle hyviä uutisia etukäteen, kuten "luulen, että saan sen työpaikan" tai "hain sinne ja sinne kouluun pääsykokeet menivät hyvin", niin sitten ette ainakaan saa sitä työpaikkaa tai ette pääse opiskelemaan. Tai jotain. Mulla ainaskin on niin.. Jos iloitsen ei-ihan-varmoista asioista etukäteen kertomalla niistä jollekulle, saan sen pettymyksenä tuta, kun se asia ei sittenkään toteudu.. :I Ja siis tämähän liittyy ihan yhteen tiettyy asiaan, josta haluaisin palavasti kirjoitella, mutta en viitsi, ettei tule pettymys.

Mun tekis mieli kissaa tai koiraa. Kumpaakaan en kyllä voi ottaa.

1 Comments:

  • At June 8, 2007 at 6:01 PM, Blogger eeva said…

    Joo, on! Just niin on menny viimisien työpaikkahakujen kanssa. Ei mittän tu jos jollekin kertoo. En silti ole tippaakaan taikauskoinen, en usko, että asioilla on yhteys toisiinsa. Hassu sattuma...? :D

     

Post a Comment

<< Home