Silmät kiinni!

On oma vika jos luet jotain, mitä et olisi tahtonut tietää.

01 May, 2007

Mää en oo jaksanu

pitkää aikaa kirjotella tänne, enkä nyttenkää kovin pitkästi kirjottele.

Sellasta vaan halusin sanoa, että on tosi vaikee lähtee täältä pois :( Jäisin mielelläni. Asiat muuttuu joka päivä ja aina lähteminen tuntuu erilaiselta.. Miksei voi kahta hyvää paikkaa yhdistää? Miks aina pitää lähtee pois jostain että pääsis jonnekin? Mulla ei oo ennen ollu mitään vaikeuksia lähtee, koska ei oo ollu mitään minkä takia jäädä. Nyt mulla olis (melkein) kaikki syyt jäädä.

Niin, ja elämä ja ihmiset on pelottavia. Niistä aina paljastuu uusia puolia, pelottavia juttuja kanssa. Mut piiloutua ei voi, niin parempi varmaan olla mukana ihan täysillä vaan..?

Niin ja mä olen vihdoin alkanu puhua ruotsia julkisesti. Siis kavereille ja kavereiden kuullen. Sekin on yks syy miksen haluais lähtee. NYT mä vihdoin alkaisin oppia ruotsia tosissani.

Voi Voi.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home