Silmät kiinni!

On oma vika jos luet jotain, mitä et olisi tahtonut tietää.

01 November, 2007

Poster Girl

Kyseessä on Bascstreet´.. eiku Backstreet Boysien biisi. Aikoinaan Ljusdalissa tuli käytyä lenkillä MP3-soittimen kanssa ja tämä biisi soi siellä. Ja ei välttämättä edes lenkillä, esimerkiks sählytreeneistä himaan kävellessä kuuntelin usein. Tulee kyllä ihan omanlaisensa tunnelmat kyseisestä biisistä. Ja koiraa lenkkeilyttäessä kuuntelin kanssa. Niin siis tulee sellanen hyvä olo, hyvä mieli, vähän alkaa jännittää, ja sitten tulee sellanen ihana alakulonen lievä ikävä-kaipuu. Ja vuodenaika on ehdottomasti kevät. Tai talvi ja kevät.

Sitten on muuten toinen biisi, tai monta biisiä, jotka liittyy olennaisesti kevääseen. Kauniisiin ja lämpimiin aurinkoisiin päiviin kun lumet ja jäät oli sulamassa. Kun asfaltti oli ekaa kertaa kuivaa. Kun kävin Kyrksjön-järven rannalla kattomassa kun jäät sulaa. Fall Out Boy -niminen bändi on näiden biisien takana. Alla oleva kuva on Kyrksjön rannalta, laiturin alkupäästä. Me likes. 27.3.2007 järvessä oli vielä paksu jääpeite ja ihmiset pilkillä. Kuva on otettu 3.4.2007, kun aurinko paistoi jo niin ylhäältä, ettei laiturin kaiteet luoneet varjojaan kuvan päälle :) 27.3. niin vielä kävi :) Ikävä.


Joo, tänään olin taas koululla, kiusaamassa maikkoja. Hmmh, lasketaas.. vaivasin seitsemää (7) maikkaa :P (Ja yhtä assistentti-jotain.) Olin varmasti aika rasittava. Mutta mä sain asioihini selvyyttä, jee! Niin ja sitten ku pääsin himaan, niin lähettelin vielä sähköpostia kahdeksannelle maikalle :D Super! Mutta, lopputulos oli tämä: Mun ei tarvitse enää aloittaa kuin yksi UUSI juttu ennen valmistumistani :) Ja sitten mulla onkin 100 juttua jotka tarvis saattaa loppuun ennen kuin voin valmistua ;) Mutta nyt se alkaa häämöttää. Aika jännää. :) Mutta ennen ku rupeette kiljumaan riemusta, niin pitää pitää mielessä, että kahdeksas maikka, jota vaivasin, on OPO, jonka kanssa aion vielä käydä varmistamassa, että kaikki suunnitelmissa olevat opinnot suoritettuani minulla on kaikki tutkintoon tarvittavat osaset kerättyinä :) Opintoviiikkoja tul... eikun opintopisteitä tulee reilusti (Fall Out Boy - Golden -> Ähtäri) yli tarvittavan. Ja sitten tarvis selvittää, miten toisesta koulusta hankittuja opintoja voi sisällyttää tutkintoon :o

Niin ja oma lukunsa on opintotuen hankkiminen. Mun tarvis nyt kai anoa se sitten tuohon ihan-oikeasti-pääkouluun, koska ei mulla ole aikaa siellä toisessa kauheasti opiskella. Mitenköhän en opintopisteet lasketaan sitten.. Ja jotain. Toivottavasti ei tarvi tälläin loppusuoralla ottaa opintolainaa :)

Tää blogi on vähän niinku paraskaveri (me kirjotettiin lukiossa aine tuosta aiheesta), mutta tää vaan ei keskustele mun kanssa kovin aktiivisesti :P Mut on kiva kun voi höpötellä omia juttujaan, ja kaikkia kiinnostaa ;)

Tein tänään TO DO -listan. Siitä tuli pitkä ja vaikea :P Ensimmäiset hommat sain jo tehtyä, thank god. (Kirjotetaanko God isolla?) Seuraava deadline on sitten ensi sunnuntaiksi. Tuleekin sitten työntäyteiset perjantai ja lauantai ja sunnuntai. Mutta eikai siinä.

Huomenna on duunia. En haluis mennä sinne. Mua suoraan sanoen ahdistaa se touhu :I Mutta kun saa palkkaa ni tulee parempi mieli. Sain jo ekan tilin ;D Oli huikeat reilu 50 euroa :) Mun tarvis raha-asiatki järjestää vähän paremmin eikä vaan tuhlata niin-paljon-kuin-pystyy.

Viikon päästä meen koti-kotiin. Ei sielläkää varmaa rentoutumaan ehdi, mutta.. Niin, siel voi tulla vaan pahempi ressi, kun ei voi tehdä asioiden eteen mitään, ei voi kuin istua ja toljottaa :o

HEI! Miks HITOSSA mun kone ja kännykkä ei tajua toisiaan?!? Prkl.. Molemmat kyllä tunnistaa toisensa, mutta ei kuitenkaan, ja silti. Ohjelmat, joiden pitäis aueta automaattisesti eivät sittenkään aukea. Haluisin että aukeaa. Oonkohan rikkonu nää :( Kerran ennenki kävi näin. Sitte seuraavalla kerralla taas toimi normaalisti. No, toivottavasti ei oo pahempaa vikaa.. Mulla on onneks ainakin 100 kopiota kuitista ja 2v takuuta josta viel yli vuosi jäljellä :P

Hei kamalaa, joulu tulee kohta, enkä oo keksiny vasta ku yhdet joululahjaideat :I APUA! Ja mä haluisin mennä käymään Ruotsissa joulun alla.. Mulle vois antaa pikkujoululahjaks Ruotsin risteilyn, "Päivä Tukholmassa" -optiolla. Tahtoisin ostaa juustoa, sitä hyvää joulujuustoa, jota ne myy vain jouluisin, vain ICAssa :( Ja tahtoisin ostaa ruotsalaista joulusiideriä. Sitä ällömakeeta, ihanan väristä, jossa on hileitä. Tulee tippa linssiin kun miettii <3 :´( Oikeesti, Gods Kitchen ja julsider. Näyttää siltä, että mulla on Ruotsista enemmän muistoja, joita ikävöin, kuin Suomesta. Tosin siitä on myös lyhyempi aika.. Mutta kyllä mä sanoisin kanssa, että siellä mä vasta aloin elää omaa elämääni. Ja kylläpä tulikin elettyä. Thanks for all the nice ppl :) Mulla on ikävä teitä :)

(Kirjailijan kommetti: Ainiin, nyt mulla ei ole kumpaakaan isoa luomea enää kasvoissa. Toinen poistettiin tiistaina. Nyt on kaks kuoppaa.)

(Kirjailijan kommetti: Tsekkailkaa myöskin tuolta vasemmalta tuo "Opinnäytetyö"-linkki. Lupasinhan, enkö luvannutkin :))

0 Comments:

Post a Comment

<< Home