Silmät kiinni!

On oma vika jos luet jotain, mitä et olisi tahtonut tietää.

11 February, 2008

Pakko kirjottaa nyt, kun muuten jää..

Oon kokeillu hiukan uudenlaista blogittamista. Kun joka päivä on kuitenkin vähän sanottavaa, niin ei viiti joka päivä kirjottaa erikseen, ja jos ei laita niitä juttuja mihinkään ylös, niin ne unohtuu. So here we go!

[2.2.2008 0:59] Sivistyssanat ärsyttää.
[2.2.2008 23:48] Ainii, mä matkustan helmikuussa Slovakiaan ja maaliskuussa Ruotsiin.
[3.2.2008 18:06] Kävelin täältä Helsingin keskustaan. Noin 10km matkaa.
[3.2.2008 21:58] Mun sormeani sattuu. Oikean käden peukaloa. Tohon pääliosaan. Ja olen huolissani kaverista :(
[4.2.2008 7:02] Nyt tää alkaamennä siihen, että mä en halua nousta töiden takia, ja että mä en halua mennä töihin. Voi vittu sentään.
[5.2.2008 21:15] Sain runebergintortut puoleen hintaan ja näen tosi paljon outoja unia nykyään.
[5.2.2008 21:59] Hah hah, nää tortut maistuu sitruunamuffinseille ;D Way to go, Primula!
[6.2.2008 20:31] Sanoista tekoihin! Tänään, sen sijaan, että aina urputtaisin teille, miten kamala kämppis mulla on, sanoinkin sille ITSELLE yhdestä asiasta <3 Näin ne hommat lähtee sujumaan ehkä paremmin :) Niin, ja mun jalka on kovin kipeä :(
[6.2.2008 21:02] Ainii, olen päättäny ruveta rajottamana irkkaamistani. Kello 21 laitan irkin kiinni. Nyt se on siis kiinni. joitakin poikkeuksia sallitaan, mutta niitä vältetään.
[6.2.2008 22:42] Mun investointien pohdinta on hyväksytty ja olen lukenut vähän juridiikan tenttiin. Nämä ovat suuria voittoja :)
[7.2.2008 12:19] EI IRTISANOMISAIKAA!
[7.2.2008 23:55] Niin, te varmaan luulette, että valitan kämppiksestä ihan turhaan, ja että olen vaan pilallehemmoteltu kakara, jolle ei kelpaa mikään. Väärin. Meillä on juustoa lattialla, siis ihan huomattavia paloja. Ollu jo eilisestä lähtien. Ja se ei ole mun jäljiltäni, koska leikkaan juustoa liioitellun varovasti välttääkseni kaikki sotkut. Niin, kuinka monen mielestä juuston paikka on lattialla? Niin arvelinkin. Sen lisäksi kävin tänään shoppailemassa. Mulle tuli ihan hirveä rumuuspuuska koulumatkalla ja niin päätin sitten mennä vaateostoksille. Ostin housut, paidan, takin ja rintsikat :o Melkein sata euroa meni, mut rintsikat joudun palauttamaan. Mutta! Nyt mä olen oppinut, mikä sopii ja mikä ei, eli toivottavasti en tee jatkossa rintsikkavirheostoksia. Nuo ei jousta. Mut siel oli aivan ihanat ritsikat (rumat), ne tuntui NIIN hyvältä iholla. Ne oli pehmeet, niissä ei ollu mitään "terävää" joka uppois ihoon. Harmi vaan, että kupit oli hiuman liian pienet :( Kun mä riisuin ne pois sovituskopissa ni tuli oikeen paha mieli :( Pitäisköhän mennä johonkin rintojenpienennysleikkaukseen :/ Tosin ne ei anna mulle sellasta, ennen kuin olen laihduttanut, ja on nähty, minkälaiseksi ne rinnat sitten menee. Plääh!
[8.2.2008 1:23] Ainii, soitin eilen, 7.2.2008 hammaslääkäriin ja sieltä luvattiin, että viimeistään 6kk päästä pääsee tarkastukseen :D Nice ;) Voi päästä aiemminkin, mutta..
[8.2.2008 20:19] :D :D Mä melkein unohdin irkata tänään ;D
[10.2.2008 18:22] Tänään vaihdoin tasapainon helppouteen. Mitähän se tarkottaa?
[10.2.2008 19:06] Hei haloo! Valitin joskus aikasemmin siitä, että ei oo olemassa onnellisia tv-sarjoja. No, nyt väittäisin löytäneeni yhden, jossa henkilöitä poistetaan sarjasta niin, että he saavat onnellisen lopun! :) En kerro teille mistä sarjasta on kyse, koska saatatte seurata sitä tv:stä. Itse en myöskään ole katsonut seuraavaa tuotantokautta. On hyvin mahdollista, että henkilöt jostain syystä palaavat kuvioihin ja ovat onnettomia.. Uskon silti, että näin ei käy.

Kerroinko, että löysin unelmien hevosen? En vain tiedä, onko se tarpeeksi iso.. No, haluan sen :)

Mua taas valvotutti yöllä.. Tietyt ajatukset pyörii päässä, ni ei pysty, ei kykene..

En ole saanut tänään luettua tenttiin :( On ollu "muuta", "tärkeämpää". Huoh :(

Jep. Eli noi aikaleimoilla varustetut on kirjotettu muutoin kuin tänään, muut tänään :P

Ainiin, meen aivotutkimukseen, sitten saamme oikeasti todisteita siitä, että minulla on aivot! Ehkä..

Ja perjantaina Slovakiaan! Tai.. Viroon, Latviaan, Liettuaan, Puolaan, Slovakiaan, Itävaltaan ja Unkariin :o Kauhiaa matkailua :o

Ja tsekkailkaa myös norja-blogia, sisko lähtee sinne perstaina.

Nyt pukemaan <3

0 Comments:

Post a Comment

<< Home