Silmät kiinni!

On oma vika jos luet jotain, mitä et olisi tahtonut tietää.

05 May, 2008

Mut pakotettiin tähän

ainakin melkein. "Kirjota edes jotain." No, tässä jotain.

Pikaisesti kerron, että kävin tosiaan aivotutkimuksessa koehenkilönä, pääsin sellaiseen magneettikuvausputkeen sirinan surinan ja vinkunan seuraksi :) Ei ollu kauheen jännää, eikä yhtään ahdistavaa. Meinasin nukahtaa ;D Ja mulla on kaiken lisäks "jotain mössöö" pään sisällä :P Eli ne SAATTAA olla aivot.

Seuraavasta aiheesta en kirjoita sittenkään mitään.

Mä hoksasin yks kerta, jo jonkin aikaa sitten, että mä oikeesti tarvitsisin korjaavaa plastiikkakirurgiaa kasvoihini. Mun silmäluomet on hyvin alhaalla, suorastaan roikkuvat silmien päällä. Eli hiukan kohotusta silmäluomiin.

Sängynalus ei ole enää lainkaan niin pelottava kuin nuorempana. Se on yksi hyvä asia aikuiseksi kasvamisessa.

Mulla oli kuminen helium-ilmapallo, joka sinnikkäästi pysyi katossa 4,5 viikkoa! Huh huh.

Vaihdoin myös jokin aika sitten vaipan elämässäni ihan ensimmäistä kertaa :) Ei ollu kamalaa. Tosin lapsi ihmetteli vähän, että mitä mää oikein meinaan..

Ja sitten pääsin käyttämään jiirisirkkeliä, jolla sahasin tylsästi ihan vain suoraan :) Ja pistosahaa, jolla sahasin vinoon ;P

Kämppis valutti puoli kannullista kahvia lattialle - ja matolle. Eikä edes huomannut mitään?!? Miten se on mahdollista? Se pyyhki pöydänkin, ja päästäkseen tarpeeks lähelle pöytää, sen on täytynyt astua siihen märälle matolle..?!? Ellei se ole tarkoituksella väistellyt.

Lapsuudessa luin kirjasarjan, jonka on kirjoittanut Chrisse Fagerström. No, pääsin tässä kerran käymään tuolla unelmieni tallilla. Meni vähän unelmat rikki :D Ei se ollut sellainen kuin kuvittelin. Ei läheskään yhtä hieno :(

Ja nyt sitten uudempiin asioihin. Just oli vappu. Tuo hauska opiskelijoitten juhla :) Minäkin menin yksien kavereitten luo tätä juhlaa viettämään. Odotukset oli aika korkealla, mut samalla mielessä kummitteli varmuus siitä, että vappu menee ihan pieleen tänä vuonna. No, ei mennyt! :) Mulla oli tosi kivaa :) Tutustuin muutamaan uuteen tyyppiin, aika mukavia :) Ja kuin ihmeen kaupalla tapasin vanhan tutun :D Ruotsissa aikanaan tutustuin tähän kundiin :) Oli kiva nähdä. Alkuilta meni ulkosalla grillatessa ja jäätelöautokin kävi siinä, niin ostettiin jätskiä koko porukalle yhden toisen tytön kanssa :) Oltiin kilttejä.

Tapasin myös eksäni nykyisen tyttöystävän, joka vaikutti kivalta tyypiltä :) Tultiin ihan hyvin juttuun, toivottavasti se piti musta edes puoliks sen verran kuin mä siitä :) Oli kiva nähdä eksä onnellisena :) Loppuilta meni sitte varsin kummallisissa merkeissä..

Siellä bileissä oli herra.. sanotaan vaikka H. Aikasemmin olen tavannut tään tyypin käsittääkseni kolmesti, enkä suoraan sanottuna pitänyt "näkemästäni" enkä varsinkaan kuulemastani. Herran ulkonäössä ei ole oikeastaan mitään vikaa, mutta siihen ei ole tullut kiinnitettyä niin suurta huomiota, koska herran luonteen ja huumorin ominaisuuksissa olis toivomisen varaa.. Kun herra H saapui juhliin, mä sanoin ihan ääneen "voi ei". Olin varma, että taas päästään sovinistisiin keskusteluihin alta aikayksikön. Olin varautunut, lähes vihamielinen, kun sitten kohtasimme ja kyselin herra H:lta hänen aikaisemmasta ystävästään. Eipä siitä sitten mitään keskustelua syntynyt. Myöhemmin, kun siirryimme sisätiloihin, "törmäilimme" herra H:n kanssa eteisessä ja keittiössä toisiimme ja jotain siinä sitten puhuttiinkiin. En ole ihan varma, miten tilanne siihen kehittyi, mutta mulla tosiaan meni lähes koko loppuilta niin, että seisoskelin parvekkeella herra H:n kanssa enemmän tai vähemmän kahdestaan, ja juteltiin... no vaikka mistä. Ja jostain syystä huomasin viihtyväni :D Tiedän tiedän, olen helppo, mutta silti.. Kukaan, josta en ole pitänyt, ei ole kyennyt tuolla tapaa muuttamaan mun mielipidettä. Siis, huomasin ihastuneeni. Ihan hullua :) Ja hauskaa ;) Mutta numerot ei vaihtunu, eikä mikään muukaan, että taas ollaan täällä teinitytön ihastuskuplassa, joka puhkeaa kuukauden päästä.. :) Mutta voin mä sen aikaa pitää nämä kuvitelmani :)

Mä en tiedä mikä herra H:n juttujen tarkoitus oli, koska sen ei olis tarvinnut jutella mulle, eikä sen olis tarvinnu puhua kaikista niistä asioista joista se puhui. Ja nyt mä mietin, että olenko mä liian helppo, meninkö mä siihen ansaan joka mulle viritettiin? Vai viritettiinkö se tarkotuksella? Mistä mä tiedän puhuiko se totta?

Niin, sitten kello oli jo liian paljon, ja viiminen bussi oli jo mennyt.. Jouduin turvautumaan hätäratkaisuun, eli menin samalla taksilla herra H:n ja parin muun kanssa vähän matkaa, ja jatkoin sitten junalla. Taksilta me käveltiin herra H:n kanssa samaan suuntaan vähän matkaa ja se oli kävelemässä, ilmeisesti tahallaan, aseman tiehaaran ohi, ja mä sanoin et "hei se asema on tuolla", ja sain jotain ihmeellistä vastaukseks.. Aivot ei rekisteröiny sanoja heti, ja kysyin että "mitä?", mutta herra H ei sitten enää toistanut sanojaan :) Olen aika varma, että se sanoi "l***** a***** m***** l****..", mut en tiedä sitten, en tiedä en tiedä. No, mut saatettiin sitten junaan, joka harmillisesti tulikin heti :( Mutta lopuks vielä mulle sanottiin, että "oli hauskaa" :) Tään on pakko olla totta, koska täs vaihees "peli" oli jo "hävitty", eikä irtopisteillä ollu mitään väliä :) Mullakin oli hauskaa :) Olis voinut olla VIELÄ hauskempaa, mutta mitäs sitä harmittelemaan, koska vappu sujui yli odotusten :) Ja musta on aivan ihanaa olla ihatunut :) Pitkästä aikaa tuore ihastus <3

Arvaatte varmaan, että tässä ei ollu kaikki, koska en ole selittänyt, että miksen tykänny tästä herra H:sta alunperin ja mitä juttuja se muun muassa mulle selitti. Mutta niillä ei ole väliä, ei vielä. Jos koskaan. Niillä on merkitystä vasta sitten, jos näen sen taas uudestaan :)

Pääsin joskus myöhään kotiin, nukuin kaks tuntia, ja lähtin bussille ja kohti kotikontuja. Hymyilin koko matkan pälliä korvasta-korvaan kestohymyä :) Mulla oli onnellinen olo :)

Kotona vappu jatkui hyvissä merkeissä, koko pitkä viikonloppu meni hyvin :) Ainoo varjopuoli oli ne saatanan ylikypsät tomaatit, vaikka olin erikseen tilannut kovia tomaatteja, ja jotka piti laittaa salaattiin, vaikka niitä ei kyennyt edes pilkkomaan! Hemmetti :P Rakennettiin yks linnunpönttö, voitettiin sillä kakkospalkinto ja ripustin sen puuhun :) Tein myös äitin kanssa maatöitä, kauhiaa rehkimistä, ja poltin selkäni :) Kesän ekat palovammat hankittu :P

Nyt odotan innolla Norjan reissua <3 Se on ihan kohta <3 Tosin yks asia sitä varjostaa, mutta kaikkea ei voi saada..

Jahas, jos sitten menisin uneksimaan.. No, KELPAAKS? Nyt kirjotin JOTAIN. :P NII!

3 Comments:

  • At May 6, 2008 at 10:03 PM, Blogger sini said…

    hips hei :)
    Ei se oo mikään typerä hymy :) se on kiva hymy ja kaikki tietää et sä oot ihastunu (tai ainaki vähintään saanu viime yönä :D )
    No joo, en kyllä yhtään osaa aavistaa noista vihjeistä että mitä se sulle saattoi sanoa, olen kai viettänyt liikaa aikaa norjassa ja unohtanut suomen kielen sanoja...
    Hyvä et joku ees rakensi pöntön, mun ja Tarun viisivuotinen perinne jäi tänä vuonna välistä :(
    Kohta alan yöpuulle. Heippa! Ja yritä päästä tapaamaan herra hoota jonnekin :)

     
  • At May 6, 2008 at 10:28 PM, Anonymous Anonymous said…

    vaiko herra huu
    hymyyn väänty suu
    ilo on hyvä asia
    hommaa sille rasia
    sieltä saat sitä lisää
    vaiks muit ei olis misää
    vai tollasta pakkopullaa
    nyt annan unen tullaa
    zzz
    zz
    kröh
    zz
    vai miten se nyt oli
    kyllä kaikki lutviutuu
    vaik välil voi tuntuu et vaan riutuu
    HYMYILY ON KIVAA (JOS ON HAMPAAT KUNNOS)
    hIJOP JA hei
    T:pikkuruisen meklarinnuijan askartaja :-)

     
  • At May 12, 2008 at 5:19 PM, Anonymous Anonymous said…

    No enhän pakottanu! :P
    Hyvä, hyvä että kirjotit! Oli hauskaa lukea vaikkakin taisin olla aikasti hyvin kärryillä tosta vapun ajasta...

    Lovella Oona

    Ps. Nää rakennekynnet on sitten ihanat! :D

     

Post a Comment

<< Home