Silmät kiinni!

On oma vika jos luet jotain, mitä et olisi tahtonut tietää.

01 April, 2008

Kynsiä ja unia

Leikkasin juur kynnet. Tuli NIIN hyvä olo. Aika moni kasvattaa pitkiä kynsiä ja kynnen katkeaminen on kamala takaisku. Tai sitten on rakennekynsiä. No, mulla on mahdollisimman lyhyet luomukynnet <3 Ja joka kerta, kun leikkaa kynnet, tulee uskomattoman hyvä olo <3 Ahh <3

Eilen alkaneesta antibioottikuurista huolimatta mulle ilmestyi vielä muutamia uusia paukamia. Jotka KUTIAA. Ja pesin pyykkiä puoli päivää. Mut se on ihan ok. Tavallaan tykkään pyykinpesusta. Tällä hetkellä vaan vituttaa se, kun pyykkiä ei voi pestä sillon kun haluaa ja lisäks pyykkitupaan tarvii marssia neljännestä kerroksesta alas ja sitten takaisin ylös.. Ja kuivausrumpu, jota käytän lakanoiden ja pyyhkeiden kuivaamiseen (ei kyllä taida tehdä kovinkaan hyvää tekstiileille..) on vähän rikki.. Viimeks kun käytin, se vinkui. Mä amatöörinä syyttäisin laakereita. No, tänään se paukkui, ja syyttäisin edelleen laakereita. Lisäks yks pyyhe oli jumiutunut rummun ja rungon väliin, mitä ei ole tapahtunut koskaan ennen, ja monesta muustakin puuhkeestä ja lakanasta löytyi samanlaisia ruskeita jälkiä, eli jostain syystä siellä on väljää, minne puuhkeen kulma sitten helposti menee.. Laitoin siitä vikailmoituksen.

Viime yönä näin unta, että ajoin jossain autolla. Oltiin jossain kaupunkialueella tai jotain, ja huomasin, että menin lievää ylinopeutta ja yritin jarrutella, mutta vauhti väheni hyvin hitaasti, ja oli muutenkin myöhäistä tehdä mitään, koska poliisi oli jo saanut minut tutkaansa.. Ja sain pysähtymismerkin, mutta kuinka ollakkaan, auto ei meinannu pysähtyä. Seisoin jarrupolkimen päällä hampaat irvessä, eikä vauhti meinannu millään loppua :( Kirjotan tästä siksi, että olen aikasemminkin nähny unen, jossa jarrupolkimella seisominen ei auttanu asiaa, auto ei hiljentäny vauhtia juuri ollenkaan..

Oikeesti on ihan pälliä olla sairauslomalla, kun kerta tuntee itsensä ihan terveeksi :P Mut nukkuminen ja sensellainen saikkuun liittyvä on kyllä varsin kivaa.. Ja hah, kun mulla alkoi näitä näppylöitä ilmestyä, kyselin myöski kavereilta, että onks niillä kutisevia näppylöitä. Ja en todellakaan syyttänyt ketään mistään, tai kysellyt, että "onks sulla täitä" tai "onks sulla kirppuja" tai muutakaan vastaavaa, ja nyt eilen illalla yks alkoi väittää, et olin siltä kysyny et onks sillä täitä ja että oli ollu sen mielestä vähän kummallinen kysymys. No tuo väite itsessään on täyttä paskaa, koska mä en ensinnäkään missään vaiheessa ole epäillyt, että nää olis täin aiheuttamia. Ja toisekseen, ainoa, mitä oon kyselly, on, että onks jollakulla muulla kutiavia punasia näppylöitä. NIH! Mua on suututtanu joka kerta kun tuo on tullu mulle mieleen. Suutun kyllä aina, jos mua syytetään jostakin perusteetta, varsinkin, jos tiedän, että en ole tehnyt sitä, mistä minua syytetään. Ja siis tämä kaveri esitti asian vähän siihen malliin, että hän oli ehkä hiukan loukkaantunut asiasta ja olis varmaan halunnu anteekspyynnön. No, sitä saa odottaa.

Ja sitten vielä yks juttu. Yks frendi lainas mulle kirjan. Erlend Loe - Tosiasioita Suomesta. Ihan hillittömän hullu kirja, jolla ei ole mitään tekemistä Suomen kanssa.. En suosittele :D

Ja ainakin toistaiseksi tään blogin kielenä on pysynyt englanti <3

0 Comments:

Post a Comment

<< Home