Silmät kiinni!

On oma vika jos luet jotain, mitä et olisi tahtonut tietää.

05 April, 2008

Ilmasenviinanbileet

Tänää meidän firmalla oli 1v-bileet. Jee! Tänään mä allekirjotin niiden kanssa sopimuksen. Jee! Mulla on se antibiootti, ni en voinu osallistua ilmasen viinan litkimiseen. Oli kivat bileet, taas saatiin aikaan lentäviä lauseita, riitoja, sovintoja, ihmissuhteita.. Huoh. Mut siis oikeesti, oli kivaa :) Tosin päädyttiin jatkoille Rocktowniin kisahallille, ja se oli ihan paska mesta. Siel oli semmonen julkkis-DJ (julkkis siks, kun mä tiedän nähneeni sen tilkkarissa tms), ja musa oli paskaa ja liian kovalla. Korviin sattuu edelleen. Lähdin sitte himaan ja kävelin vähäsen.

Oikeesti kirjotan siksi, että aamulla lähen kohti kotiseutuja, ja mun pitäis herää viimistään viideltä, et pääsisin lähtee kuudelta ;D Naurettavaa, kello on jo kolme!?! Mut kai mä silti meen nukkumaan. Ja jos en saa nukuttua, ni bussissa ainaki tulee uni.. OnneXi. Hyvää yötä.

2 Comments:

  • At April 10, 2008 at 2:55 PM, Blogger sini said…

    Hip ja hei! Aina ei mee ilmaset viinat tasan ;)
    Mitäs sulle oikein kuuluu? Meillä on täällä niin kiireistä, ettei me ehditä edes päivittämään blogia. Nytki tarvis tehdä kaks esitelmää ja norjan tehtäviä ja sitten myös opiskella norjan tenttiin ja on sellanen olo, et oon tulos kipeeksi :(
    No, kohta jo pääsen käymään Tsekissä :) Jos sit olo parantuis. Tiistaina käytin muuten haalareita täällä.. :)

     
  • At April 12, 2008 at 11:33 AM, Blogger Suvi said…

    No hei heii :) Mulle kuuluu ihan hyvää, voisin taas päivittää omaakin blogiani, kerrottavaa kun on taas kertynyt..

    Nyt on krapula ja väsyttää kovasti :I

     

Post a Comment

<< Home