Silmät kiinni!

On oma vika jos luet jotain, mitä et olisi tahtonut tietää.

27 July, 2006

Kaikki mulle heti nyt. MUN MUN MUN!

Miks ihmisen pitää olla tommonen? Miks jotku asiat on niin vaikee jakaa muiden kanssa? Oon mä opetellu ja oppinu jakamaan, mut silti löytyy vielä asioita, joita ei haluis jakaa, ikinä, koskaan, kenenkään kanssa, ja silti on pakko, kun maailmassa on juttuja, joita ei voi sulkea kaappiin ja omistaa ja pitää ihan vaan itsellä..

Perkele. :( Kaikki mulle heti nyt, ihan omaks, ainaki niin kauaks ku ite haluan.. Mun pitäis varmaan sulkee itteni sinne perkeleen kaappiin. Ja miks toiset saa olla onnellisia ja toiset ei? Onks se oma vika? Ja ei, ei mulla ole mitään hätää, multa vaan puuttuu elämästä jotain, jonka mä haluaisin siihen kuuluvan. Ja ei, ette voi myöskään auttaa.

Tänään on muutenki huono päivä. Ja mun silmätulehdus vaivaa taas vaihteeks. Jos tänää tulee liikaa vittuilua tai vastoinkäymisiä ni rupeen itkemään. En tahallaan, mut en vaan voi pidätellä.

ÄITI, voisiks muuttaa meille asumaan ja komentaa mun sänkyyn joka ilta yhdeksältä?

1 Comments:

  • At July 27, 2006 at 4:45 PM, Blogger Jonna said…

    Kirjoitit ihan asiaa!! Mullakin on välillä just noita samoja fiiliksiä. Miksi jostakin asiasta on niin vaikee puhuu kellekään. Mäkin haluisin kovasti puhuu joistakin jutuista, mutta en tiedä kelle puhuisin. Ehkä pelkään sitä, että se joku kelle puhun niin tuomitsee heti kättelyssä mut ja alkaa neuvoo ja latelee omii mielipiteitään. Pitäiskö Suvi miedän terapioida toisiamme?

     

Post a Comment

<< Home