Silmät kiinni!

On oma vika jos luet jotain, mitä et olisi tahtonut tietää.

28 July, 2006

POIKA TULI!

Tänään syntyi poika :) Sami ja Johanna kuulemma kahdeksan aikaan aamulla pörähti sairaalaan ja sitten 13:23 haikara toi pojan :) Se oli iso ja haikara oli väsynyt, 4220g ja 53,5cm :)

Voi voi sentään, suurin muutos tietysti tapahtuu mun elämässä, eihän se lapsensaanti ole iso juttu, mutta kummitädiksi tuleminen on aika paljon suurempi asia. Nyt mun muka tarvis ostaa jotai lahjaks ja kaikkee :o Hirvee stressi ja huolia, voi voi voi.. Eiku.. ;)

Hehe, mä muuten naureskelen tyhjälle, olen tyhjännauraja.

Eilen tein ihme testijutun ja siellä sanottiin että "Nelli - Pidä musta kii" kertoo mun luonteesta ja ajatuksista ja "Bob Sinclair - Love generation" kertoo mun asenteesta elämään :) Voitte sitten vetää ihan omat johtopäätöksennem, että onko se hyvä vai huono, mitä se oikeastaan tarkoittaa, ja pitääkö se edes paikkansa :)

Ljusdal hiljenee.

1 Comments:

  • At July 30, 2006 at 11:11 PM, Blogger Suvi said…

    Kävihän ihme, kerrankin äiti oli väärässä ;) Minäpäs välitän onnittelut heti kun olen taas yhteydessä sinne päin, jos vaan suinkin muistan :) Kyllä mä muistan.. Viimeistään kun tuun Suåmeen :)

     

Post a Comment

<< Home