Silmät kiinni!

On oma vika jos luet jotain, mitä et olisi tahtonut tietää.

09 August, 2006

Ache..

Olin eilen pelaamassa futista.. Nyt mua sattuu oikeeseen kulmakarvaan jos siihen koskee, sekä oikeeseen polveen jos se osuu johonkin.. Yks juoksi päälle, kolautti polvella mun polvea ja koitti selkeesti vielä päällään kolkata mua :P Auts :P Ja polvessa on pullee mustelma, se on arka. Sen lisäks mulla on oikeessa sääressä puolikkaan kämmenen kokonen mustelma, tiesmistä.. Ja kaks muuta mustelmaa, jotka aiheutu, kun tappelin lehtiroskiksen kanssa :P Tai en ehtiny ees tapella, se vaan päätti pahoinpidellä mut kyselemättä ;P Sitten mulla on 3-4 mustelmaa myös vasemmassa sääressä, ne johtuu futiksesta ja siitä että muut potkia mua :P Ja sitten mulla on myös iso punanen alue tossa vasemmassa sääressä.. Se tuli, kun yks potkas palloa niin perkleen lujaa ja se mosahti mua suoraan jalkaan, heh, se sattuki :) Ja aika pitkään toi iho jaksaa olla ärtyny :P

NIIN ja mulla on kauheet vesikellorakkulat jaloissa jotka on aika kipeet.. Tänään kävelin melkein koko työmatkan avojaloin, ettei sattuis niin kovin.. :(

Meillä on torstaina futispeli, enkä tiiä pystykö sittenkään pelaamaan näillä hiton rakoilla.. Noin, muistin sitten tässä kahden lauseen välissä myös viedä tuomarinpalkkiorahat meidän joukkueenjohtajalle <3

Eikai tässä muuta. Ainii, sain mun lainassa olleet makuupussin ja pyykkituvan nappulan takasin eilen <3 Ja tänään pitäis (muka) hakea vaatetilaus postista.

Suukkoi <3

Niijoo, mun elämään kuului taas kahta vauhdikkaampaa viime viikonloppuna, vaikka olin ulkona vain perjantaina :P Mutta sekin riitti.. Olis vaan kiva tietää, et tykkääkö joku oikeesti minustakin, vai tykkääkö kaikki vaan siitä ajatuksesta, että olen tyttö ja mulla on tarjota samaa kuin muilla tytöillä..?

Tähän on hyvä lopettaa *irvistel*

0 Comments:

Post a Comment

<< Home