Silmät kiinni!

On oma vika jos luet jotain, mitä et olisi tahtonut tietää.

19 January, 2007

Kokemuksia E:stä

Minähän siis vaihdoin osastoa tossa noin kaks viikkoa sitten. Kutsuttakoon uutta osastoa E:ksi :) Täällä on hiukan erilaisia hommia kun aikasemmin. Enää ei tarvi selittää mammoille ja papoille, että mikä on hiiren vasen nappi tai kaksoisklikkaus. Ei tarvi neuvoa päättymättömissä ja ratkaisemattomissa asennusongelmissa jne jne.

Sen sijaan: Kuuntelen valitusta. Mutta tää on ollu mielenkiintosta ja on kiva oppia uutta. Oon mielestäni päässy tähän hommaan ihan hyvin sisälle, toki vielä on pieniä puutteita, tekemällähän ne hommat vasta oppii. Nyt vastailen kuudetta päivää puhelimeen ja eikai siinä, hyvin tää menee :)

Kaikkein parasta: Ei oo ollu huonoja päiviä töissä sen jälkeen ku vaihdoin osastoa. Ei ainakaan töiden takia. Ei oo ahdistanu eikä masentanu. Työkaverit on hauskoja (ja kiusaa ja nauraa mulle samaan malliin ku entisetki) ja mulle annettiin jopa uus sukunimi, Nicula ;) Se ei ehkä teistä näytä huvittavalle, mutta me ollaan naurettu sille jo viikko :) Ja tärkein vastaus täällä on EI :)

Se duunista, sitte voisin turista jotaki muuta :) Ainiin. Yhtenä aamuna fiksusti totesin, että "Mulla on varmaan ihan oma verenkierto!". Sillä aikaa kun muut lainaa verenkiertoa naapurilta..? :)

Jepjep. Mä ostin kanssa uuden puhelimen, se on nyt ollu mulla runsaan viikon :) Oon ollu hirveen tyytyväinen :) Jos mallista ootte kiinnostuneita, niin se onpi Sony Ericsson W710i. Ja viime viikonloppuna oltiin shoppailemasaa Hudiksvallissa ja kattelin kaikkia puhelimia, joita olin harkinnu hankintaa tehdessäni. Ne muut oli IHAN kamalia :I Onneks ostin tään :) Nyt ei tarvi erikseen mp3-soitinta ja sen lisäks tossa on mm. askelmittari, joka on aika mielenkiintonen :) Nyt tarvis enää nostaa askelten määrä sinne 10000/päivä :)

Ja samalla shoppailureissulla löysin itelleni housut <3 Se oliki hyvä juttu, koska vanhat housut on enempi tai vähempi menossa rikki. Hienoa. Ja tilasin myöskin Intternetistä vaatteita, muun muassa turkoosin paidan :) On aika kirkkaan värinen, mutta hyvä paita :) Se on mulla ekaa kertaa päällä tänään :)

Eilen oltiin pelaamassa sählyä. Sain vähän osumaa.. Ei mitään vakavaa, mutta sattu se vähän :P Sain sen pallon kerran kumpaankin käsivarteen, toiseen tuli heti pikkurillinpään kokonen verenpurkauma ja toiseen tuli läiskä :o Ja hih hih, sain pallosta nenään, en edes kovaa, mutta se sattui! :P Ja sitte vedin hernesoppaa nenään kattilallisen sekunnissa. Yks tuli tönimään mua sellasessa tilanteessa, ettei meillä kummallakaan ollu palloa. Mä sitte latasin sitä mailalla reiteen :P Mutta pyysin jo anteeks.

Ja sitte on yks toinenki juttu. Mä en oikeen tiiä miten se pitäis hoitaa :I Mutta mä en kato tehneeni mitään väärää, eikä mulla oo mun mielestä myöskään anteekspyydettävää. Mutta jos joku vaan lopettaa puhumisen, kääntää selän jos sitä lähestyy, eikä muutenkaan huomioi, niin mulle se on selvä viesti siitä, että ei halua ollaa missään tekemisissä. OK. No, katotaan miten tilanne kehittyy, vai kehittyykö mitenkään..

Nukuttaa. Kattonpa taas et onks duunia tehtäväks :)

0 Comments:

Post a Comment

<< Home