Silmät kiinni!

On oma vika jos luet jotain, mitä et olisi tahtonut tietää.

02 April, 2007

Moro

Meitsi on riehunu. Oon siivonnu ja pyykänny ja tiskannu ja kokannu ja pessy ja puunannu ja.. Nice. Hakkasin mm. mattopiiskan säpäleiksi. Kyllä tästä viel hyvä tulee, sanokaa mun sanoneen. Sitte jos ihan oikeesti jaksais pitää paikat siistinä sen jälkeen ku on ne nyt saanu kuntoon. Turha toive!

Viikonloppuna oltiin Bollnäsissä. Eka mä shoppailin koko päivän ja sitte viel illalla tehtii kauhe Bollnäs-seikkailukierros. Se oli kivaa :) Ja aidanki yli päästiin, mulla on sormissa (?!) mustelmia muistona :D Nii ja sitte mentii baarii ja siel oli semmone komee mies laulamassa ja soittamassa. Oli ihan sikahyvää musiikkia ja mä viihdyin. Bollnäsiin tulee varmaan joskus lähdettya uudestaanki :)

Ainii, muistuttakaa mua huomenna et vaatteita piti korjata/lyhetää/jotain.

Ja hyvää eilistä aprillipäivää!

2 Comments:

Post a Comment

<< Home