Silmät kiinni!

On oma vika jos luet jotain, mitä et olisi tahtonut tietää.

22 March, 2007

Postaus numero 67.

Tänään. Tänään mä kylvin mun kukkaset. Niitä pitää kasvattaa mahdollisimman valoisassa, niin ne saa olla tuossa olkkarin ikkunalla.. Siihen ei paista aurinko kuin aamuisin, mutta se on ehdottomasti valoisin ikkuna. Parvekkeella on ehdottomasti liian kylmää vielä, mutta siellähän olisi toki VIELÄ valoisampaa.

Tänä aamuna töihin kävellessä mä tajusin, että vaikka mulla menis miesjutut perseelleen, niin mä olisin silti onnellisempi kuin kaks vuotta sitten. Silloin mä asuin Suomessa ja olin onneton. Alkaa vähän mietityttää, että kannattaako täältä lähteä sinne, jos täällä on hyvä olla ja siellä ei ollut hyvä olla?

Tänään kaks tanskalaista sanoi mua/mun pipoa söötiksi :) Tosin nehän vittuili, mutta mun pipo ON kiva ;)

2 Comments:

  • At March 23, 2007 at 11:14 AM, Blogger eeva said…

    Ei onni miehestä kiinni ole:) Kuulostaa tutulta että oot onnellisempi nyt kun kaks vuotta sitten. Mikäs on ollessa sinkkuna, omat ongelmansa on parisuhteessakin. Kannattaa varmaan harkita toisenkin kerran sitä muuttoa...

     
  • At March 27, 2007 at 12:33 AM, Blogger Suvi said…

    Hih, elämä on vähän vaikeeta.

     

Post a Comment

<< Home