Silmät kiinni!

On oma vika jos luet jotain, mitä et olisi tahtonut tietää.

28 March, 2007

Perhonen!

Minä näin tänään kevän ekan perhoisen! :) Seisoskelin rannalla safkiksen aikana ja siitä se lahahti ohi :) Taisi olla nokkosperhonen :) Nice :)

Meen tässä välissä laittamaan pesukoneen päälle..

..noniin, imuroinpa samaan syssyyn keittiön lattian :P Voisin ehkä pistää hösseliksi ja pestä sen samalla, se on kuiteskin niin pieni, ettei siitä ole niin kovin vaivaa. Ainoastaan pöydän alta/ympäriltä on ärsyttävä pyyhkiä. Se lattia on kyllä TOOSI likanen :( Mut meikä meneekin nyt siivoomaan tässä välissä..

..jaa, jatkoinkin sitten imuroimalla vielä vähän. On se aika jännä miten perusteellinen siivoaminen vie aikaa, vaikka paikka olis kuinka pieni. Nyt meen keksimään lattian pyyhintään sopivaa vet-tä..

..musiikkia soimaan tässä välissä..

..nyt annetaan lattian hetki kuivua ennen kuin siirretään pöytä puhtaalle osalle. Niin on vähän nälkäki, vois syödä jotain..

..noniin! Nyt on siivoomiset siivottu tältä illalta :) Tuli aika likasta vettä vaiks toi keittiö on niin pieni :O Nomut, joka tapauksessa. Hommaa on viel jäljellä ku mulla on pikkukiviä ja hiekkaa ympäri kämppää.. Mut viel on aikaa vähän ennen ku äiti ja iskä tulee ;) Pyykkiäki tarvii pestä hullun lailla.

Kävin siemenkaupassa tänään :O Ostin kukkien ja tomaatin siemeniä. Ostin Sinisievikkiä ja täpläsievikkiä, sinisievikki on sellasta tosi tummaa mallia. Noi varmaan, toivottavasti, luulisin, näyttää hyvältä yhdessä :) Mut taidan olla perseämmä ja kylvää niitä tiheempään ku mitä ohjeessa sanotaan. Ja sitte mun tarvis hankkia mun AMPPELItomaatille kunnon amppeli. Mulla on yksi, mutta se on niiiin pieni, ettei siitä varmastikaan ole mitään iloa. Ne tomaatinvarret tarvis kuitenki saada roikkumaan tasasesti joka puolelta. Ans kattoo mitä tästä tulee. Tarvis laittaa kohta kasvamaan ne systeemit, hihii :)

Niin, viikonloppuna biletettiin, ankarasti :) Perjantaina käytiin heti töiden jälkeen Systemn Bolagetissa tekemässä välttämättömiä hankintoja ja sitten suunnattiin jonnekin pelaamaan juomapelejä :D Pelattiin sellasta hauskaa korttipeliä netistä tulostetuilla korteilla, hih hih hih :) Oli kyllä oikein mukavaa :) Sitte vaihdettiin bilepaikkaa ja toisessa paikassa onnistuin nukahtamaan sohvan selkänojan päälle :D Pojat piirti tussilla mun käsiin, sitten heräsin. Onneks, muuten ne olis varmaan piirtäny mulle viikset ja kaikki :P Sieltä sitte jossain vaihessa lähdettiin yhtäkkiä hirveellä raivolla himaan. Tai mä menin himaan ja jotku muut meni jonnekin muualle. Sitte mä toki kotiin päästyä lähdin viel käymään naapurissa. Ja sitte viideltä nukkumaan, nice.

Ja aamulla kahdeksalta ylös ja suihkuun ja valmistautumaan suurelle kevätsafarille :D Kymmeneltä piti olla tapaaminen System Bolagetin edessä, ja olihan meitä siellä kaksi :D Loputki raahautui paikalle pienen odottelun jälkeen ja sitten taas käytiin hankkimassa kaikkea hyödyllistä ja ruokaa ja polttopuita. Lopulta päädyttiin metsään, grillipaikalle ja pojat laitto nuotion. Meidän PITI grillata makkaraa, mut makkarat saapu perille vasta kun me oltiin jo annettu periks ja tultu mun tykö jatkamaan safaria :D Ja tästä on työkaveritkin vittuilleet, pojat heitti mun parvekkeen pöydän alas :P Ei, ei niillä ollut mitään syytä, mutta se oli hiton huvittavaa :D Oon naureskellu sille monesti. Siis rahallinen tuho ei ollu mikään suuri ja pojat lupas hankkia mulle uuden pöydän ;) Ja toki ne haki sen pöydän takasin ja heitti sen UUDESTAAN :P Ainiin ja oli meillä mm. kermavaahtosotakin, se päätty pesukoneeseen :) Laitoin omat vaatteet pyykkin heti :D Ja sitte myöhemmin, vierailtuamme alakerran bileissä, oli vielä ihme suihkusota, koko kämppä kastui :) Eli siis voin kertoa, et oli hemmetin kiva viikonloppu :) Ja sunnuntaina sain vielä siivottua ja tiskattuakin vähän :O

Eilen ei ollu sählyä, mutta Tarja pyysi kävelyseuraksi ja mehän sitten käveltiin. Ja käveltiin. Ja käveltiin. Miellyttävää, liikunta on hyväksi :) Ja kun tiet erosi, niin mä juoksin melkein koko matkan kotiin, oli aika pitkä matka :) Pidin vaan pari kävelytaukoa :) Miellyttävää. Tänään sattui vatsalihaksiin ja jalat tuntu hassulle aamulla, mutta se tekee vaan hyvää :)

Huh huh kun väsyttää. Tarvis vielä kattoa telkkaria ja käydä suihkussa ja pestä pyykkiä et on huomenna päällepantavaa sählyyn :) Mä meen taas, tai siis lopetan tään kirjottamisen :) MOIKKA!

0 Comments:

Post a Comment

<< Home