Silmät kiinni!

On oma vika jos luet jotain, mitä et olisi tahtonut tietää.

21 March, 2007

Terveisiä.



Moi! Sen lisäks että oon ollu huonoilla teillä, olen myöskin saanut otettua kuvan itsestäni. Lakki on lainattu, mutta ilme on oma. Tältä mä näytän tällä hetkellä. Tosin mä voisin laittaa toisenkin kuvan joka EI ole kovin edustava ;) Mutta ainakin näytän iloisemmalta ;)



Noin. Niin, tässä alemmassa kuvassa mulla on ruma pipo päässä :) Näitä myydään yhdessä halppiskaupassa täällä ja mä tykkään tosta piposta paljon :) Mä olen nähny noita kolmella muulla. Tänään, keskiviikkona, viimeks yhdellä kundilla. Käytiin parin työkaverin kanssa kaupassa ja siinä ohi käveli kundi jolla oli tollanen pipo, ja kyllä, mä tuijotin sitä, pipon takia, ja seki tuijotti mua, pipon takia :D Olis varmaan pitäny mennä juttelemaan :)

Tääl tuli viikonloppuna lunta. Mä lähdin sunnuntaina aamulla seittemän jälkeen bileistä kotiin, sillon ei ollu YHTÄÄN lunta. Paitsi siis vanhat kinokset, mutta tiet oli kuivat jne. Heräsin sitte 11 aikaan kotoa sohvalta ja lunta oli sinä aikana tullu vähintään 5cm :O Kauhe lumikaatosade. Ja mua toki harmitti, kun olis jo kevät saanu tulla. Mutta nyt on taas tiet kuivunu aika hyvin, ajattelin huomenna taas laittaa kesäkengät jalkaan töihin, toivottavasti pysyy jalat kuivina ;)

Mut ei se lumisade pelkästään ikävää ollu. Me mentiin tuolloin sunnuntaina hieman myöhemmin pizzalle norjalaisten (ja parin ruotsalaisen) kanssa ja matkalla toki pelattiin lumisotaa :) Tuli ihan vanhat hyvät ajat mieleen, ja kastuikin siinä sitten :)

Kertokaas rakkaat ystävät, että mitä mieltä olette noista deitti-sivustoista jne. -palveluista netissä ja muualla? Musta tuntuu, että musta on tulossa epätoivonen ja joudun sitten Suomeen muutettuani rekisteröitymään jonnekin palveluun SEURAAAA!!!111 varten :( Damn.

Täältä on muuten tosi vaikee lähteä, jos mulla jaa tänne paljon kavereita :( Tosi vaikeeta :( Tarvii toivoo et muutto takas Suomeen on sen arvosta. Toivon tosiaan. Epäilen silti tosi paljon. :(

Ainii, pelattiin ("pelattiin") tennistä eilen kolmisen tuntia :D Aika meni ihan huomaamatta. Nyt mulla on oikee olkapää kipee, tosta päältä. Komiaa. Huomenna toivon mukaan sählyä.

Muistakaa kääntää kelloa sunnuntaina. Peace out (tms..) Ljusdal hiljenee ja masentuu ;)

0 Comments:

Post a Comment

<< Home