Silmät kiinni!

On oma vika jos luet jotain, mitä et olisi tahtonut tietää.

16 March, 2007

Se sattu!

Mut nyt se on ohi. Ainaski se suurin kipu. AIJAI teki mieli huutaa :P No, kerran se vaan kirpasee. Elikkä siis joo. Ei hätää.

Mä kuulin just tänää yhden parhaimmista kohteliaisuuksista ikinä :D En tiä oliko se positiivisesti tarkotettu, mut ainaski mä otin sen positiivisesti ;) Olen kuulemma niin omalaatunen, et muhun ei voi kyllästyä (ainakaan kovin helposti) :D Nice. :)

Tänää oliki sitte taas paljon parempi päivä ku eilen. Me käytiin illalla pelaamassa sählyä ja se oli kivaa, ULIULI :) Ja mä sain kehujaki :D Mut se oli kyllä aika hyvä vitsi :) Mää nauroin sille ;) Ja sitte mää lauoin 4 kertaa peräkkäin kohti maalia eikä ne menny sisälle ni huusin siel ihan TÄYSII :P Mut mulla oli tosi kivvaa, saan aina kauheesti energiaa ku on kivaa :) Ja vaikka olin kipiä ja se olis raskasta ni kevyin askelin lähdin kävelemään kotiin :) Kunnes mut pakotettiin auton kyytiin :D

Voi voi. Olis kiva tietää, että keitä täällä käy lukemassa tätä. Käyköhän jotakin sellasia tyyppejä joita en tunne? Käykö sellasia kavereita joiden en tiedä käyvän? Ilmotelkaa itestänne, kommentteja kommentteja ;) Tai siis ei tätä varmaan kukaan lue, kun ei kerta kommenttejakaan tule :D

Nyt sattuu taas vaihteeks vähemmän. Huh. Toivotaan että menee kivut nopeesti ohi. :)

5 Comments:

  • At March 16, 2007 at 8:45 PM, Anonymous Anonymous said…

    Hei, tiedätkö että mietin myös aina, ettei kukaan lue jos en saa kommentteja. Joten ymmärrän hyvin uteliaisuuden, muakin kiinnostaa tietää ketkä päivistäni lueskelee=)

    Mikäs toi Suomen asuntojuttu on, ootko kenties palailemassa..?

     
  • At March 16, 2007 at 11:57 PM, Anonymous Anonymous said…

    Kyllähän täällä näitä tuttuja käy lukemassa, usko pois =)

     
  • At March 17, 2007 at 2:34 AM, Anonymous Anonymous said…

    Juh. Myös vanha kalju seuraa yhä tätä(kin) blogia RSS-syöttöjen kautta. :)

     
  • At March 21, 2007 at 12:09 AM, Blogger eeva said…

    Minä käyn myös. Eli lukee näitä. Pelottavaa joskus, että kirjoittaa tuntemattomille lukijoille itsestään ihan uskomattomia asioita. Sellaisiakin, joita ei kertoisi aina tutuillekaan. Ne kekkulit käyvät sitten lukemassa ne asiat blogista. Haha.

     
  • At March 22, 2007 at 6:10 PM, Blogger Suvi said…

    Mua pelottaa enempi se, että tutut käy lukemassa mun salaisuuksia ;) Mä kyllä sensuroin rankalla kädellä, en mä kehtais ikinä teille kertoa mitä kaikkea on tullu tehtyä :P Ja äitikin käy välillä lukemassa näitä :O

     

Post a Comment

<< Home