Silmät kiinni!

On oma vika jos luet jotain, mitä et olisi tahtonut tietää.

09 July, 2007

Moi. Olen töissä kun kirjoitan tätä. En saanut jostain syystä lisättyä otsikkoa tälle postaukselle.

Mä laiskottelen/kiukuttelen. Tai oikeestaan mulla ei oo mitään töitä tehtäväksi juuri nyt. Kohta taas on. Kollega lomailee, nyt tarvii vissiin kolme viikkoa skarpata et kaikki duunit tulee ajoissa tehtyä kun on yks vähemmän tekemässä.

Mulla on sen saman lomailevan kollegan kissa hoidossa. Se on iso ja suloinen. Ja se syö ruokansa paremmin kuin koskaan. Se on ollu meillä ennenkin. Kolmesti.

Ei oo kuulunu vielä mitään kämpästä. Siis Suomesta. Mua vähän epäilyttää, että saanko koko kämppää ajoissa. Mutta ei huolta, sitten asutaan siltojen alla. Se olisikin jännää elämää. Sitten voisin matkustaa junalla ja bussillakin huoletta ilman lippua. Tai siis ei olisi ainakaan huono omatunto.

Jaa, mä taidanki alkaa selata asuntoilmoituksia. Suukkoja kaikil.

P.S. Mun tomaatit on jo alkanu tuottaa vihreitä raakileita.. Aika käy vähiin..

0 Comments:

Post a Comment

<< Home