Silmät kiinni!

On oma vika jos luet jotain, mitä et olisi tahtonut tietää.

01 October, 2007

En muuten ikinä lue

aikaisempi bloggailujani. Tai luen IKINÄ, mutta vältän sitä suurimaks osaks, siellä kun on kaikkia masentavia juttuja ja sen lisäks ne tekstit näyttää ja kuulostaa todella lapsellisilta.

Joo, mulle kuuluu kyllä parempaa, mutta se kouluunmeno ei kyllä kiinnosta yhtään enempää. Tai siis joo, riippuu koulusta. Mutta toi vanha koulu on varsinaista pakkopullaa. Tarvis keksiä opinnäytetyöaihekin. Ja jaksaa mennä kouluun..

Menen hakemaan pyykit pyykkituvasta nyt -> -> noin. Nyt on pyykit ripustettu ja iltapala syöty.

Niin, että jos tekee Ljusdaliin mieli niin sinne pitäis sitten mennä.. Mutta totuus on se, että joutuisin sielläkin alottamaan kaiken alusta, asumaan 3-4kk ilman sohvia, kantamaan pesukoneen uudestaan rappuja ylös, pesemään parvekelasit (se on pelottavaa), hankkimaan uuden keittiönpöydän joka olis "aivan ihana" ja niin edelleen. Mua harmittaa, että myin kaikki mun rakkaat tavarat :( Keittiön pöytä ja tuolit kaduttaa eniten. Sohvia on eniten ikävä, mutta niitä en olis millään saanu mukaan. No, mulla on uusi hylly, joka on hieno <3

Näyttää siltä, ettei mun ikkunaani, tai kaapin ovea, tulla korjaamaan ikinä. Varmaankin sitten vaan pyyhin kaapin ja otan sen kunnolla käyttöön. En ole jaksanu ripustaa verhoja. Tarvis taas siivotakin täällä vähän. Ärsyttääkö ketään muuta kaikki tärkeät ja "tärkeät" paperit, joilla ei ole mitään paikkaa, poiskaan ei voi heittää, eikä niitä voi edes luokitella?

Niin, mulla on kämppis. Se on 19 ja ekaa kertaa poissa kotoa.

Huomenna, tiistaina, on sitten eka päivä uudessa työpaikassa. En tosin heti ala tekemään duunia, mutta alan heti opetella sen duunin tekoa. Toivotaan, et siel on hyvää porukkaa :) Ja jos ei ole, niin mä muutan ne hyviksi :P

Soitin tänään verotoimistoon, tai johonkin, verokortista. Netissä on hieno palvelu mistä verokortin voi tilata, mutta enhän minä osannut. Siellä piti jotain ihmejuttuja kertoa, ja en mä voinut kun en tiennyt niistä mitään. Mut kuitenki. Arvioin mun loppuvuoden tulot sille tylynoloiselle tädille ja se sanoi että mun veroprosentti on nolla. Pyysin että laittais edes jotain. Sovittiin sitten että 15. Toivottavasti en joudu maksumieheksi sitten ens vuonna. Ei kyllä pitäis, mut silti.

Mitähän sitä sitten. Tarvis saada arki kuntoon, että vois käyttää vapaa-ajanki sitten hyödyksi. On todella rasittavaa, kun siellä täällä on 1-2h vapaa-aikaa, josta ei oikein tiedä, että mihin sen käyttäisi. Ja koulua on aina keskellä päivää. Ja jos aamulla on jotain ni tarvii lähtee tosi aikaseen. Voivoivoi.

Nyt googletan askartelutarvikeuapn jonne voin mennä käymään huomenna. :) Jos sais tähän kämppään jotain eloa <3 Niin ja ne verhot.. Ja se siivous, ARGH! Juu, moikka.

2 Comments:

  • At October 2, 2007 at 2:10 PM, Anonymous Anonymous said…

    Mutta hei, täällä on aloitettu "furniture-bank" josta pystyy lainaamaan alkuunsa huonekaluja, ennen kuin saa omat. Ja varmasti löytyy miehiä jotka kantaa sen pesukoneen ylös. Ikkunoiden pesussakin löytyy ihan varmasti apua, joten ei se siitä ole kiinni ;-)

    Huonoja tekosyitä..

    Terv. Joku sieltä ;-)

     
  • At October 4, 2007 at 8:28 PM, Blogger Suvi said…

    Ai että ottaisin vaan ja lähtisin, ja jättäisin kaiken tänne juuri näin kuin ne nyt on?-) Kiva ajatus kyllä :)

    Ainiin, värjäsin tukan. Oli niin ruma.

     

Post a Comment

<< Home