Silmät kiinni!

On oma vika jos luet jotain, mitä et olisi tahtonut tietää.

15 July, 2007

Ruotsi-lakanat

Mä kävin shoppailemassa lauantaina, ja vähän sunnuntainakin. Ostin lauantaina kaikkee Suomeen tuotavaa. Siis itelleni ;) Nyt mulla on kaks hienoa kynttiläjuttua ja Ruotsi-lakanat :D Toinen puoli lakanasta on keltainen sinisillä kruunuilla ja toinen puoli on sininen keltaisilla kruunuilla ;D Tosi cool :) Ei pysty unohtaa, että on ruotsissa ollu :) Löysin toki kaikkee muutakin, oikeestikin tarpeellista ;)

Kissanruoka tuoksuu tosi hyvälle. Mun tarvii varmaan ostaa itelle paketti ja syödä se, jos ei vaikka sen jälkeen haisis niin hyvälle :P Siis mulla on taas kissa hoidossa, siitä tää kissanruoka-aihe.

Suomen kämpästä ei oo edelleenkään kuulunu mitään. Mut ei ressiä, katotaan kuin ämmän käy. Mulla on jo varasuunnitelma :D

Pesin eilen shoppailureissun jälkeen parvekkeen lasit. Eli muuttosiivoukset alotettu. :) Se meni tällä kertaa paljon helpommin ku viimeks. En meinannu eded tippua kertaakaan parvekkeelta <3 Ja tuli hyvää jälkeä, näkee taas ikkunoista ulos :)

Tänään käytiin norjalaisten kanssa hudiksvallissa. Kattomassa Harry Potter -leffa. Ja shoppailtiin kanssa vähän. Aika vähän kyllä :) Eniten oli perseestä se, että kukaan ei enää myy sitä vartalovoidetta jota mä käytän. Saatana. Tarvii tyytyä muuhun. Suomessa onneks on tota kunnollista.

Mä taidan "päästä eroon" mun sohvista. Tai siis toisesta ainakin. En ehkä haluais, ne on ollu tosi mukavat. Hintansa arvoset, ja enemmänkin :)

Naapurin kissa kävi taas kylässä. Kujerrus paljasti. Mun lainakissa ei ainakaan vielä antanu sille turpaan, ei ehtiny vissiin. Kaappasin sen nimittäin syliin heti. Ja sitte seuraavaks, ku naapurin kissa tuli tarpeeks lähelle ni kaappasin sen ja vein partsille. Sieltä se kaidetta pitkin aina tulee meille. Ja ette voi syyttää mua, laitoin partsin lasin melkein kiinni, mut se on silti luikahtanu välistä.. Se pelkää mua, parka, kun tietää ettei saa olla täällä. Mutta jos meen niille kylään ni se ei pelkää mua. Jepjep.

Mä en nyt jaksa kirjottaa enempää. Ei tuu edes mieleen mitään fiksua.

Ainii.. "Kokemuksia E:stä." Meidän osasto siirretään toiseen rakennukseen. Se on ihan perseestä koko juttu. Tai ei ihan, mutta melkein. Että semmosta. Tosin viinakauppa on sitten ihan nurkan takana, että jos on työressiä ni apu löytyy läheltä. Eiku..

2 Comments:

Post a Comment

<< Home