Silmät kiinni!

On oma vika jos luet jotain, mitä et olisi tahtonut tietää.

29 July, 2007

Varasuunnitelma

Jotku ihmeen tyypit, Radio valokeilan skandaalitoimittajat, halusivat tietää varasuunnitelmasta.. Keitä olette? Kertokaa heti!

Ensinnäkin, meidän äidille ja isälle tulee sanomalehti. Mä pyydän niiltä kauniisti, jos saisin ottaa aimo pinon lehtiä itselleni. Sitten mä kaivan päälleni ohuita vaatteita niin paljon kuin on, ja sen jälkeen päälimmäisiksi suurimmat vaatteet jotka omistan. Suurimpien vaatteiden sisäpuolen vuoraan rypistetyillä sanomahdillä. Ei tule kylmä ;) Ja siis tämä kaikki sitä varten, että asunnottomat nukkuvat missä sattuu, siltojen alla, roskiksissa tms. Niin mä menen ja etsin itselleni sopivan paikan missä yöpyä. Ja välttelen sadetta ja märkää.

Varasuunnitelma sai uden lisäyksen, olin jo unohtanut, että lähikauppojen roskiksista löytyy ruokaa. Eli sieltä hankin itelleni ruokaa :)

Tää ei kuulostanut niin hohdokkaalta kuin sillon, kun tein tään suunnitelman.. Ja musta tuntuu, että olen unohtanut jotakin tärkeetä. No, kyllä se muistuu sitten, kun siellä sillan alla kamppaa.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home