Silmät kiinni!

On oma vika jos luet jotain, mitä et olisi tahtonut tietää.

29 July, 2007

Moi

Blogi on viimeaikoina ollu vähän unohduksissa.. Energianpuute ja yleinen väsymys ja uupumus ovat sen aiheuttaneet. Ja olen mä kanssa tehny juttujakin. Kävin muun muassa tällä viikolla (30) kahdesti mustikalla ihan omasta halusta ja vapaaehtosesti. Ja oon leiponu piirakkaa. Ja tehny vähän ruokaa. Käyny markkinoilla.

Töissä me vihdoin vaihdettiin rakennusta.. Torstai aamuna alotettiin toisessa sijainnissa. Samalla tavalla ne työt siellä sujuu.. Vähän vähemmän on tota sosiaalista puolta, mutta kai se on välillä ihan hyvästäkin. Ainaski siellä on siistempi keittiö ja vessan ja sellain.

Olen tasan kolmen viikon päästä Suomessa kotona. Miettikääs sitä. Ja siis en millään lomalla, vaan muutan takaisin Suomeen asumaan. Tosin se muuttaminen on sitten vähän niin ja näin, kun mulla ei ole mitään kämppää tiedossa vielä. Ja kuulemma HOASilta ei ole mitään mahdollisuuksia saada asuntoa ennen ku syyskuun alussa seuraavan kerran. Toivotaan, että saan. Siihen asti on yks kaveri luvannu majottaa mua <3 Kiitos tosi paljon <3 Ja tokihan olen osan ajasta ihan kotonakin.

Nyt mua taas väsyttää jne, eli meen kohta nukkumaan.

Huomenna lähtee mun kissa-hoidokki pois. Viimeistä kertaa. Miettikääs sitä. Viimeinen kerta. Mun viimiset kerrat on jo alkaneet, kauan aikaa sitten. Aika paljon pitää hyvästellä, kun lähtee täältä. Ei oo ihan helppoa sekään, ei.

Öitä.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home