Silmät kiinni!

On oma vika jos luet jotain, mitä et olisi tahtonut tietää.

07 October, 2007

Ihmiset, jotka puhuvat aina puhelimeen.

Kuka maksaa laskun? Eikö korvaa ala kuumottaa? Itsellä ainakin puhelin soi hyvin harvoin. Ja ei, ei tämä ole kateutta, minua vaan ärsyttää, kun joku jatkuvasti kiekuu puhelimessa. Arvatkaa kuka..

Mulla on kalenteri. Niin monen vuoden jälkeen. Uskoisin, että lukiossa viimeksi ostin kalenterin.. Laureassa aloittaessani sain kalenterin, mutten sitä kauheesti käyttäny.. Nyt on pakko, kun pitää tietää omat aikataulut muutama viikko eteenpäin :o Aika tyhmää, en mä halua elää kalenterin kanssa. Oon tähänkin asti ollut ylpeä siitä, miten hyvin muistan kaikki menot ilman kalenteria. En muista unohtaneeni mitään. Heh heh. Niin, kohta rupeen täyttämään sitä kalenteria.

Ekaksi menen kuitenkin, ja otan kipollisen hedelmäsalaattia. Toivottavasti se on hyvää. Ne oli muuten vaihtaneet Sparin Alepaksi.

Huomenna kuulen polviröntgenin tulokset. En ehkä haluaisi.. Uah, kunpa olisi jo 23.12.2008.

Niin, voisinkohan mä käyttää blogiani seuranhakupalstana? Tosin en ole listannut tätä missään, niin epäilen, ettei ihan hirveän moni vieras mies tätä käy lukemassa. Harmi :( Kai? Sitäpaitsi eikai kukaan, joka nää jutut lukee, haluis enää tutustua muhun :D

Tänää oli veljentytön synttärit. Siel oli ihan hirviä määrä kaikkee hyvää syötävää <3 Sitte jouduin lähtee kesken ja unohdin puhelimen ni muutki joutu lähtee kesken, et saivat tuotuu sen puhelimen mulle. :( Onneksi ehtivät ennen kun bussi lähti.

Joku sanoi et mun uus tukka on hyvä. No hyvä sitten <3 Mutta hyviä kuvia ei ole, niin ette nyt sitte näe sitä. Siis uutta tukkaa.

Hedelmäsalaattia.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home