Silmät kiinni!

On oma vika jos luet jotain, mitä et olisi tahtonut tietää.

03 March, 2008

Nenäteippi

Noniin, koska mulla on aina niin paljon asiaa, niin mä kirjotan välillä muuta, kuin matkapäiväkirjaa. Tosin oon taas unohtanu puolet siitä, mitä mun piti kirjottaa, mut väliäkös sillä..

Ostin tänään nenäteippiä. Eli siis ihohuokosten tehopuhdistajaa. Tai siis tehokasta syväpuhdistajaa. Musta tuntuu, et mä epäonnistuin sen käytössä täysin, kun ei niissä irrotetuissa teipeissä näkyny käytännössä mitään, vaikka mun iho on aivan muuta kuin puhdas.. Torstaina saa kokeilla seuraavan kerran uudestaan, katotaan, josko saisin sittenki nenästä irti jotain yököttävää.

Tänään kävin töissä vessassa, joo, tää on kauhujuttu, ja huuhdellessani pöntön, näytti jo hetken siltä, että se vesi ei mee alas, vaan tulee reunoilta yli :O Se oli kamalaa. Ja siis se ei melkein tukkeutunu siks, että oisin käyttäny niin paljon vessapaperia. You do the math.

Argh. Sisko juoksee Norjas pannotettujn elukoiden perässä ja mä lasken jotain ärsyttäviä aliverkon peitteitä. En edes tiedä onks toi yhdyssana. En jaksais keskittyä siihen hommaan, mut ei sitä kyl opi, jos ei keskity..

Kerroinko? En varmaan. Mä tosiaan luin tossa ennen Slovakian reissua juridiikan tenttiin. Se oli käytännöllisesti katsoen yhdeksäs kerta, kun mulla oli mahdollisuus tehdä se tentti (3x3). Mä jopa aloitin valmistautumisen ajoissa, kerrankin. Tää oli eka tentti, johon oon ihan oikeasti lukenut :O Ja se tuotti tulosta! Mä PÄÄSIN läpi! Eikä edes rimaa hipoen, ku sain 2½! JIPPII!! Harmi vaan, että tämmösen ahaa-elämykset tulee vasta sitten, kun on jo lopettelemassa opiskelua :P

Niin, mä haluaisin uuden ammatin. Tahtoisin palata taaksepäin, mennä tavalliseen ammattikouluun, ja lukea itselleni jonkun suorittavan työn ammatin. Mä en vaan nyt oikein keksi, että mitä duunia sitte haluaisin tehdä :I APUA?!?

Olin tänää työhaastattelussa, mut nyt en oo enää yhtään varma et haluanko edes sitä duunia.. Nonii, nyt meni kirjottamisinto siinä. Jäänpä tänne pohtimaan tulevaisuutta. Voi paska.

3 Comments:

  • At March 5, 2008 at 6:56 PM, Blogger sini said…

    Saat ton "juoksee norjas elukoitten peräs" kuulostamaan tosi upealta ja kadehdittavalta. Kiitos :) Siispä taidan mennä päivittämään blogia :)
    Ala laivanrakentajaks. Raumal ehkä alkaa semmonen koulutus syksyllä ;)
    Mä kyseenalaistaisin mokoman teipin toiminnan kenen tahansa nenässä. Miten se muka vois toimia oikeesti? Varsinkin, kun sen mainoksen naisella ei oo tainnu olla edes teini-iässä yhtään epäpuhtautta kasvoillaan....?

     
  • At March 6, 2008 at 10:27 PM, Blogger Hullunrohkea opiskelija said…

    Mahtava juttu tuo juridiikan tentti. Niin sitä pitää, usko pois, sinä vielä valmistut. Ja se on hienoa, vaikka päättäisitkin vaihtaa heti alaa. Onpa silti saanut jotain aikaiseksi. Ne on nätillä paperilla ne tutkintopaperit :)

     
  • At March 7, 2008 at 11:18 PM, Blogger Suvi said…

    Nättiä paperia ;D Sitä saa kaupasta helpommalla :P Mut eikös ne paperit tässä hankita ennen ku kovin paljoo vanhennutaan.. Kiitti kannustuksesta :)

     

Post a Comment

<< Home