Silmät kiinni!

On oma vika jos luet jotain, mitä et olisi tahtonut tietää.

12 May, 2008

Emmä sit mennykkää

Terve taas :D Olipas hauska viikonloppu, vaikka liftaamaan ei sitten lähdettykään. Virallinen selitys on, että mä en saanu nukuttua edellisenä yönä ja että mulla oli kauhee hedari. Epävirallinen selitys on, että mä hannasin. Plääh. Valitkaa mieleisenne :)

Joo, viikonloppu meni aika ilosissa merkeissä. Perjantaina taisin vaan tulla duunista himaan ja nukahtaa. Sitten sovin treffit seuraavaks päiväks ja menin uudestaan nukkumaan. Sit en saanu nukuttuu ku kelasin opintotukea ja sen takasinperintää ja piti tulla googlettaa kelan sivuja vähän.. Asia ei juuri selvemmäksi tullu..

Lauantaina tosiaan käytiin yhden frendin kanssa katsastamassa niitä maisemia, joissa asuin alunperin ku Espooseen muutin :) Oli ne paikat aika hyvin viel ennallaan, vaiks paljon on muuttunuki. Oli tosi ihana auringonpaiste ja kauhee hiki. Ja hyvää kebabia. :) Sitte palattiin keskustaan, frendi soitti frendeilleen ja mentiin hieman puistoon eväiden kanssa. Sitten mulla yllättäen soi puhelin, sieltä soitti mun liftausseura joka oli yhden vanhan koulukaverin seurassa :) Nämäkin tyypit tuli sitten Kaisaniemen puistoon ja kivaa oli :) Sitte meinattiin mennä jonnekin kerhohuoneelle, mut baarin sisäänheittäjä heitti meidät baariin. Siellä sitten juotiin halpoja juomia = kaljaa ja Black Catia (tms). Herra Hoo ilmestyi myös paikalle myöhemmin, en usko, että olen käyttäytynyt kovinkaan edustavasti :D Taino, olin oma itseni, että se siitä.. Kyllä me juteltiin, en vaan nyt muista, että mistä :) Paitsi yhden kommentin :D Nojoo, katsotaan, katsotaan.. Tai siis uskoisin, että ei katsota.

Mä oikeastaan vasta tänään tajusin ihan itse, että jokainen ihminen, johonka tutustun, muuttaa mua aavistuksen verran. Jotkut enemmän, jotkut vähemmän. Kaikki jutut, jotka kuulee ja näkee vaikuttaa siihen miten ajattelee. En mä oikein osaa selittää. Mulla oli kuitenkin tänään erilainen olo. Mielipiteet on tehty muutettaviksi, mutta en oo silti ihan varma, että kaikki muutos on hyvästä..

Mikä se muuten on se juttu, joka saa ihmisen tekemään tyhmyyksiä, vaikka tietää hyvin, että ne tyhmyydet kannattais jättää väliin?

(Kirjailijan kommentti: Joo Oona, ne rakennekynnet oli kyllä aika kauniit :D)

(Kirjailijan kommentti: Eih.. Taas se meni huomaamatta ohi, Blogin vuosipäivä tais olla lauantaina :D Kiitos kaikille lukijoille ja tukijoille ;) )

0 Comments:

Post a Comment

<< Home