Silmät kiinni!

On oma vika jos luet jotain, mitä et olisi tahtonut tietää.

13 May, 2008

Reikiä seinässä

Mää kiskasin tuon yhden laudan irti tänään, lastulevy lohkes samalla, tuli "kauniin" näköistä <3 Mut onneks mulla on tuota "KEVYT HIENOTASOITE":tta :) Tarvis kohta lisätä viel toinen kerros, jos siit tulis vaikka oikeesti hyvän näkönen :D

Jep, nyt mä kitisen hiukan. Mulla tuli oikeen käsivarren yks lihas kipeeks sunnuntain aikana. Sitten se kipeytyi maanantaina lisää ja tänään on särkeny välillä koko olkavartta ja olkapää on ihan tulessa, jos koittaa tehdä jotain :O En tajuu, ku en edes rymynny missää viikonloppuna :( Olis musta paljon reilumpaa, jos rymytessä vaan satuttais itsensä.

Ja sitte mulla on ollu toinen ongelma jo pitkään. En pysty nukkumaan :O Ku meen illalla sänkyyn, ni hyvin harvoin saan unen päästä kiinni heti. Sitte ku nukahdan, ni nukun jotai 4-5h ja herään pelkäämään et oon myöhästyny töistä. Yleensä kello on sillon 5-7 aamulla. (Työt alkaa kello 13.) Ihan sairasta. Sitte kämppiksen herätyskello soi kahdksalta, se nousee aikasintaan yhdeksältä ja himasta se lähtee pois aina vasta joskus mun jälkeen. Mä lähden kahdentoista jälkeen. Ja sitte se haluaa aina tiskata aamuisin.. Isona en kyl ota mitää hemmetin kämppiksiä :D Mut itse asias mä uskoisin pystyväni selittämään toin unettomuuden.. Normaalisti mä nukun 5-7 tuntii yössä, yleensä toin 5 tai 6. Nyt mulla on jo pitkän aikaa ollu mahdollista nukkua 8-9h yössä, kun työt alkaa niin myöhään, ettei myöhäinen nukkumaanmenoaika juur haittaa. Siispä olen nukkunut liikaa. Luulettavasti :) ( ;) ) Noh, kuka sitä voi varmaks tietää.

Huomenna mennään Norjan maahan, Norjan maahan, Norjan maahan, Huomenna mennään Norjan maahan, kookoo viikoksi! Ei nyt ihan, mut kuitenki muutamaks päiväks :) Ja aika mälsää, mut nakitetaa heti johonki tietokonehommiin vaan :I Toivottavasti saan sen homman edes toimimaan sitten. En taaskaan muista miten sen saa tehtyä :I Voihan PLÄÄH. *Haukottel* Nyt meen ettimään Viking Clubin kortin, että päästään edes paattiin huomenna.. Ja tsekkaan myös, että millon mun juna lähtee.. Moiny! :)

0 Comments:

Post a Comment

<< Home