Silmät kiinni!

On oma vika jos luet jotain, mitä et olisi tahtonut tietää.

08 June, 2006

Ei ne kotoa tuu hakemaa..

..mutta näköjään riittää, että seisoo ulko-ovella ;D Siitä lisää myöhemmin :P

Jooh, tänään oli vähän hassua. Meillä on siis töissä sellanen futisjoukkue, joka sitten pelaa jossain sellasessa puulaakijutussa tms. muita joukkueita vastaan, ja multa tultiin kysymään, että haluanko liittyä ;D Mä sanoin sille raukalle norjalaiselle suomeks "apua" kun se tuli kysymään :P Ja sitte kysyin, että oonks sen mielestä tarpeeks hyvä, ni se sanoi, että ku käyn aina treeneissä ni ansaitsen mahiksen ;) Okei, se oli kiltisti tehty, ja nyt mä oon joukkueessa varapelaajana :) :) Ei siitä varmaan mitään tuu, ja mun pitää lukee sääntökirjaki läpi ja opetella termit ;) Mut enivei, tää on hyvä juttu, nyt vaan pitää ottaa ihan uus asenne koko hommaan. Pitäis opetella käsittelemään palloa sen sijaan että vaan potkasee sen äkkiä pois :P APUA.

Niin, mun piti eilen jo kirjottaa tästä, et eihän se oo väärin, eihän, jos kattelee hyvännäkösten miesten perään? Eikai siitä mitään haittaa voi olla kellekään jos vaan kattoo? Siitä saa ainaki vähäks aikaa itelle iloa.. Kai niitä nyt katella saa, ei kai se väärin oo :I Ehkä mulla on siks arveluttava olo, ku tiiän, että oon ihastunu, mutten vaan myönnä sitä itelleni.. Mut eikai ihastuminenkaa väärin oo? En mä tiedä. Kai mä teen niinku ennenki ja meen tunteen mukana ;)

Hah, lähdin tossa kymmeneltä Lauran kanssa viel lenkille.. Laura hölkkäs ja mä rullaluistelin :o Käytiin kohtuullisen pitkällä ja sitte mun rullaluistin alko taas hangata. Mulla on vissiin epämuodostuneet jalat :P Mutta, mä viihdyn Lauran kanssa tosi hyvin ;D Se tuli saattamaan mut tohon mun alaovelle, ja sitte me juteltiin ja juteltiin ja juteltiin ja juteltiin.. Ja sitte tuli kaks ruotsalaista, toinen niistä on käyny pelaas futista meidän kanssa ja en oo ikinä muuten jutellu sen kanssa paitsi viime vkl sekä pe että la kun oltiin bile-bile ;) Toista en tunne senkään vertaa :D Ni ne jäi tohon juttelemaan vähäks aikaa, se oli kivaa :) Se varmaan tarkottaa, et mä oon hyvä jätkä, tai sitte ne oli humalassa ;) Joka tapauksessa tää juttutuokio poiki vissiin kaks bilekutsua perjantaiks ;D Aika jees :) :) Eli ei ne kotoa tuu hakemaan, mut heti ulko-ovelta ;) Mä en tiedä kehtaanko lähtä, mutta mieli tekis ainaki mennä vilkasemaan :) Tarvii varmaan ostaa sittenki pari rohkasusiideriä, vaikka aattelin selvistellä täänki viikonlopun :) Mutjoo, mieli tekis lähtä kattomaan, ei sitä liian usein kutsuta tollain :) Jos kehtaan ni mä varmistan duunissa perjantaina, et oliks se kutsu vai ei ;)

Jahas, nyt tään blogin connu feilas, toivotaan et saan postattua tään kuitenkin. Haleja ystäville. Niin ja Outi, täällä Ruotsissa oli vielä Suvin päivä, kun sain sun onnittelut, kiitos :)

Hyvää yötä :)

P.S. Mun piti postailla tää viime yönä, mutta tää blogisysteemi oli huallossa ni en saanu laitettua :(

0 Comments:

Post a Comment

<< Home