Silmät kiinni!

On oma vika jos luet jotain, mitä et olisi tahtonut tietää.

07 June, 2006

Oon ehjä!

Tänään oli futista :) :) Mä pelkäsin etukäteen, että rikon toin kipeen nilkan uudestaan, MUTTA, sille ei tapahtunut mitään! Vähänkö oon onnellinen :) :) Ja siis oli pitkästä aikaa kunnon pelit. Jopa tauon jälkeen ihmiset jaksoi pelata kunnolla :) :) Hiukan mä tänään nautiskelin siel kentällä ja jaksoin iteki yrittää ku muutki yritti <3 Ja hahaa, sitte vielä onnistuin tekemään hyviä juttuja, vaikka mogailin muutaman maalipaikan. Mut muutaman kerran sain porukan hurraamaan ;D Ja pakko kyl myöntää, ne oli oikeesti ihan hyviä suorituksia <3 Harmi että kunto vaan tuppaa aina loppumaan kesken :/ Ja siis mun uudet kengät <3 <3 Ne on NIIN hyvät. Pystyy tehdä äkkikäännöksiä, pysähtymään ja kiihdyttämään <3 <3 Ja sitte tanskalaiset oli yhtäkkiä kiinnostuneita niistä, se oli outoa, ne ihmetteli sen kärjen pyöreyttä (mäkin oon ihmetelly sitä), ja aika pyöreehän se on, mutta minkäs mä sille voin etten tiiä kengistä mittää ;) Nyt ollaan onnellisia ja pelataan noilla :) Oikeesti, voin teille kertoo, et tää futishomma on yks suurimmista syistä miks jään tänne viel toiseksiki vuodeks.

Joo, sitte eilen, toissapäivänä.. Maanantaina? Joo, sillon se oli. Meil oli töissä radiosetä haastattelemassa porukoita ja muakin sitten haastateltiin. Ruotsalainen suomenkielinen Radio Sisu lähettää ohjelman sitten ulos jossain vaiheessa. Sitä voipi jopa kuunnella netistä, mutta mä en muista osotetta enkä tiedä lähetysaikaa. Mutta ihme juttu, mua ei jännittäny yhtään se haastattelu, se oli ihan kivaa. Vaikka kaikkihan sen tietää, että mä tykkään huomiosta ;)

Olin vielä ahkera tossa töiden, futiksen, suihkun ja pyykin ripustamisen jälkeen ja korjasin topin että saan sen huomenna töihin mukaan, jos vaikka olis niin lämmin, et vois tulla shortseissa ja topissa taas kotiin <3

Ah, tää on älytöntä, mutta mä olen miettiny kesäauton ostamista. Sitte tänään töissä Jukka rupes myymään mulle kirkkaanpunasta -84 1,6 Golfia.. Ihanku mun silmissä ois loistanu et "Myykää MULLE halpa kirkkaanpunanen kesäauto!" :o Se oli hieman outoa. Mutta nyt katsotaan sitten, että mitä ne siitä pyytää, ja sitten konsultoidaan vanhempia ja viisaampia ja autotietoisempia ja mietitään, että ostetaanko perheeseen auto ;D Mä en tiedä mistä mä rahat siihen revin, mut kai ne sitten jostain? Tarvii varmaan ottaa laina, ja sitte sen verta iso laina, että saa bensatki ostettua siihen ;) Maksaa sitte ens talven lainaa pois :P No kattoo sitä sitten..

Mulla on ongelma.. Mulla on internetidentiteettikriisi :( Nyt mun tarvis enää keksiä uniikki nick, joka ei olis varattuna missään ja yhdistää kaikki mun sivupersoonat yhdeks ja samaks. Helpommin sanottu kun tehty. Ihan uniikin nickin keksiminen on todella vaikeaa. Mulla olis yks, mutta se on lälly nick, ei sovi mun persoonaan :( Mutta, I'm working on it.. Toivotaan et keksin jotain ;) Sitten koittaakin muutoksen tuulet, kun mun tarvii vaihtaa kaikki irc-galleriakuvat ja meseosotteet ja tää blogi ja..

Nyt vielä testaan, sitten meen nukkumaan. Öitä <3 :) Aijoo, otan taas itteäni niskasta ja lopetan herkkujen syönnin.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home