Silmät kiinni!

On oma vika jos luet jotain, mitä et olisi tahtonut tietää.

26 June, 2006

Ja niin joulu joutui jo taas pohjolaan..

Onpas vierähtäny aikaa viimesestä kirjotuksesta :o On kyllä kieltämättä ollu hiukan kiire.. Ja tapahtumiaki on kaikenlaisia :) Mut en mä jaksa niitä kaikkia kertoilla, tulee muuten turhan pitkä juttu :)

Mut alotetaan vaikka sillä, että meillä oli toinen futispeli torstaina :) Mäkin pääsin tällä kertaa kentälle ja pelasin mielestäni vielä ihan hyvin :) Ekana olin muutaman minuutin oikeella hyökkäämässä ja sinä aikana onnistuin vahingossa antamaan maailman parhaan syötön kaverille, suoraan tossuun ;) Ja sitte pääsin keskikentälle pelaamaan ja siinäki onnistuin tehdä kaikenlaista, vissiin välillä ihan hyvinki :) Kyl ne joukkuekaverit siel huuteli välillä et "Bra Suvi!" ja ku tulin kentältä ni yks kehui viel <3 Nyt pitää varoa ettei kihahda kusi päähän :P

Joo ja sitten oli juhannus :) Koitin töissä torstaina epätoivosesti kasailla ihmisiä grillailemaan perjantaina taikka lauantaina, mut ei se oikein tuntunu ottavan tuulta :I Mut kun mä sitten perjantaina heräsin, niin olihan niitä kiinnostuneita sitte jo aika joukko ;) Puhelin soi ja mesessä tuli viestiä jne :) Saatiin ihan hyvä porukka kasaan ja sadeki loppu sitte ku lähdettii viimein ulos :) Oli hauskaa. Ja sitte heittelin jenkkifutista ja otin sen tohon vasemmalle käsivarrelle aina kiinni, ja sain aika komeen mustelman :P Nii ja mun lempparihuppari on nyt pilalla, siihen on ihan vähän läikkyny punaviiniä :(

Ja hah, eilen illalla ku tulin kotii ni pesukoneessa oli vedet sisällä.. Sitte joutu sen kanssa taistelemaan keskellä yötä. Onneks ongelma oli ihan yksinkertasesti vaan nukkasihdissä, noista uudemmista koneista vois olla asteen vaikeempi vaihtaa kondensaattoria tms :P Mut enpä sitten edes hokasnnu tarkistaa, että oliks se vesi pesuainevettä vai huuhteluvettä.. Ainaki ne vaatteet on nyt sitte kerran huuhdeltu, huuhteluainevedellä :P Eli ei menny hyvin se :P

Täällä töissä on JÄÄTÄVÄÄ! Mä oon nytte ollu täällä runsaan tunnin ja niin jäässä sormet ettei mitää järkee.. :( Taidan lähteä tauolle ja haen vettä samalla sitte..

Kuullaan taas :) Ja ei, ei mun elämä oo niin tylsää ku miltä se kuulostaa, mä en vaan ole kertonu teille kaikkea ;)

0 Comments:

Post a Comment

<< Home