Silmät kiinni!

On oma vika jos luet jotain, mitä et olisi tahtonut tietää.

28 January, 2007

Unia..

Kuinka paha asia on se, ettei tiedä mikä on ollu unta ja mikä totta :P Viime yönä oon nähny unta, että olin kaupassa ja ostokset maksoi reilusti yli 300kr ja mua masensi koska se on paljon rahaa :/ Tai ainaki luulen, että se oli unta.

Yhtäkkiä tänään päivällä muistin, että suutelin jonkun kanssa.. Mutta ku miettii tarkemmin, niin en mä kyllä tainnu suudella ketään.. Sekin oli siis unta. Tuli vaan sellanen olo päivällä että se ois tapahtunu oikeasti.

Ja öö, mä tiedän että tää on unta :D Mä olin luontotutkija ja toki pelkäsin hämähäkkejä. Mut eikai siinä.. Meidän televisioryhmä lähti hämähäkkisafarille, tutkimaan kaikkia hemmetin myrkyllisiä hämiksiä. YÖÖÖÖK :P Kauhee painajainen. Unen lopulla päädyin meidän kotikodin yläkertaan meidän mutsin kanssa. Me kontattiin kangaspuiden alla ja siellä oli viidakkoa ja meillä oli korillinen hämähäkejä, jotka yhtäkkiä katos kaikki :O Ne karkas. Hiukan se oli pelottavaa. Ja sitte yks hämähäkki käveli meitä vastaan yläkerran käytävällä, sillä oli mun vaaleensininen muovimuki kotelona selässä :O Mut yhtäkkiä se kotelo katoski ja sillä oli sellanen keltanen kotelo mis oli valkosia pilkkuja. Ja mä tutkimustarkotuksessa otin sellasella koukulla kiinni siitä, et me nähdään mitä se piilotteli sen kotelon alla. No tokihan sielä oli miljoona (tai ainakin 4) myrkkypäätä. Ja hämis toki suuttui ja koitti hyökätä mun kimppuun ja tappaa mut. Onneks heräsin.

Mutta näin toisenkin painajaisen. Se paikka oli joku toimisto. Mä en oo ihan varma miks mä olin siellä. Olisinko ollu töissä? Se oli kuiteski monikerroksinen talo. Ja sitte siel oli iso vessa. Ja siel jotain tais kummitella tms. Ne vessat oli ihan helvetin pelottavia, mut pakko oli mennä ku oli kova vessahätä. Mut eka piti tutkia ettei mikää murhaaja ollu siel vessas samaa aikaa. Jumalaut ku oli pelottavaa. Se vessa oli sokkeloinen, osa ovista oli kiinni, osa oli auki sillai ettei niiden taakse nähny. Ja jokasen oven taa oli katottava, jokasen kulman taa oli mentävä, ja todellinen uhka oli ilmassa, mä oikeesti pakenin ja pelkäsin jotain joka oli todellista siinä unessa. HRRRRRR :o

Mitähän mä näen ens yönä?

1 Comments:

Post a Comment

<< Home