Silmät kiinni!

On oma vika jos luet jotain, mitä et olisi tahtonut tietää.

19 February, 2007

Väsyttää, taas

Mä näen aina vaan oudompia unia. Muun muassa kotikodin rappuset toimi leivänpaahtimina samalla kun sisko ratsasteli hevosella rappusissa ylös-alas. Tai sitten olen Joulupukin lahjavarastolla jonne löysin yhtäkkiä salaisen oven.. Tai vierailen uudestaan ja uudestaan samassa Citymarketissa.. Tai koulussa, jossa on pelottava auditorio. Tai pidän asetta kädessä valmiina ampumaan kaikki jotka yrittää tulla ovesta sisään. Miks mä oon viimeaikoina nähny niin paljon unia jotka muistan? Miks toiset ihmiset ei muista uniaan ollenkaan? Ja mä pystyn herättyänikin palaamaan takaisin noihin uniin..

Nii, nää kysymykset ei oo retorisia vaan ne on tehty vastattaviksi, kaikki. Eli lukekaa ihan ekasta postauksesta asti ja vastatkaa kaikkiin kysymyksiin :o

Niin, mulla on nykyään pää yhä useammin yhä kipeempi :( Viime viikolla jopa heräsin siihen päänsärkyyn.. Nice.

Ja sitte totesin taas viikonloppuna, et elämä ei ole reilua. Miks ei voi kahden ihmisen tiet kohdata niin, että ne tykkäis toisistaan.. Miks toinen tykkää ensimmäisestä, mutta ensimmäinen jostain ihan muusta, joka tykkää jostain kolmannesta.. Not nice :P

Äiti asentaa.. :)

1 Comments:

  • At February 20, 2007 at 12:44 PM, Blogger eeva said…

    JESH! Unikaveri! Eli sellainen ihminen kerrankin, joka näkee yhtä omituisia unia kuin minä. Mukavaa huomata, että on joku, johon vedota, kun seuraavan kerran kuulen kun kerron unestani, että "se hullu".

    Jos kahden tiet eivät kohtaa, niin se on parempi sitten niin. Sen verran fatalisti pitää olla, että uskoo paremman, tai no ainakin sopivamman ihmisen tuloon :)!

     

Post a Comment

<< Home