Silmät kiinni!

On oma vika jos luet jotain, mitä et olisi tahtonut tietää.

07 March, 2007

Mustelmia

HAH HAH :D Luin ton pulkkamäkijutun edellisestä postista ja se on ihan tukossa hymiöitä :D Varmasti välitty se, että mulla oli hauskaa :D Mutta joo, mustelmia on kaikkialla. Mä olen niin tottunu mustelmiin etten tajua edes kauhistella niitä, mutta tälläsiä mustelmia tulee kuulemma vaan onnettomuuksissa, mm. auto-onnettomuuksissa, ei pulkkamäessä :P Mutta ne jotka on tuntenu mut jp pidemmän aikaa, tietää, että mä en pysty tekemään mitään saamatta mustelmia :P Ja siis kipu ja särky kertoo, että on elänyt :P Ellei se siis liity sairauteen tms. Mua vaan naurattaa vieläki se pulkkailu-kelkkailu :D

Mulla on ongelma :P Kun kaikista ihmisistä ei voi tykätä ja se on niin omituista, että jotkut ihmiset, vaikkei ne tekis mitään erityistä, ärsyttää niin perkeleesti. Siis vaikka ne käyttäytyis ihan samoin ku jotku muut :P Ja meillä on niin pienet piirit, ettei kaikkia ärsyttäviä ihmisiä pääse edes pakoon.. Onneks osaa pääsee :) AHIHII :P

Olin sankari tänään, muistin siivota vähän :D Mulla on vielä 5 viikkoa aikaa siivota tää kämppä ennenku mein porukat tulee kylään :P Pyykkiä mä kyllä pesen aina ku on tarpeen, mutta siivoominen on joteski tosi vaikee toteuttaa.. :/

Joopajoo, oon ollu tään viikon pääasiassa hyvällä tuulella, johtuen ihan siitä mitä viikonloppuna tapahtu <3 En mä varmaan maailman kauhein ihminen voi olla, kun osaan vielä iloita pienistä jutuista :)

Nii, kävin kanssa maanantaina siel lääkärissä. Se ei löytäny musta mitään vikaa. Voitteks kuvitella? Ei mitään vikaa :) Mutta se laitto mun verikokeisiin. Nyt odotellaan tuloksia ja katotaan mitä ne sanoo. Jos niis ei oo mitään ni toivotaan et fysioterapia tms auttaa. Lääkintävoimistelu sanoi sanakirja.. Sjukgymnastik. Sama se, sit sen näkee mitä se on ;)

Ainiin, viikonloppuna on ennakkoäänestys täällä Ruotsissa.. Tarvis lauantaina lähtee Gävleen äänestämään. Samalla sitte shoppailua. Ostoslista olis kiva.. Mitähän aioin.. Nii.. Shaveri (tärkein), karvalelu (<3), puntit ja tennismaila (jos on varaa) ja öö.. vaatteita (aina listalla).

Ja lauantaina on seuraavat bileet. Awesome :) Toivotaan et siel on kivaa :o Nyt meen jatkamaan kotitöitä eli pyykit kuivumaan laitan. Öitä!

0 Comments:

Post a Comment

<< Home