Silmät kiinni!

On oma vika jos luet jotain, mitä et olisi tahtonut tietää.

01 March, 2007

ÄLLÖÖ!

Eilen tein jotain uskomattoman ällöttävää ;D Ainaki siis teidän mielestä ;) Mulle itselle vaan tuli parempi olo :) Illalla makailin soffalla ja lihoin ja mietin et ompas ärsyttävää. Päätin sitte lähtee kävelylle, ku telkkaristakaa ei tullu mitää ohjelmaa mitä ois kannattanu kattoo. Alaovella alkoi sitte tuntua että juoksuttaa ja lähdin siitä sitte karaamaan. Ja jaksoin juosta pidemmän pätkän yhteen menoon ku koskaan ennen! :) :) :) Ja toki sitte alkoi nokkaki vuotaa. Lenkin lopulla en jaksanu enää ottaa paperia taskusta (ja nyt tulee se ällö kohta) vaan niistin lapaseen ;D Mut ei siinä mitää, se mitä niistin oli lähinnä vettä vaan. MUTTA mä unohdin toki ton niistämisjutun ja laitoin ne lapaset vielä kätee tänään ku tulin töihin ;D Nice ;) Ja sitte yks hassu juttu, mulla on vatsalihakset vähän rasittuneet, ilmeisesti jännitin niitä eilen siinä juostessa :D

Tänään on pitkästä aikaa hyvä päivä. Mulla on muuten kaks samanlaista mustaa paitaa. Ja sitte kaikki luulee et pidän puol viikkoo samaa paitaa jos satun pitää niitä päällä heti peräkkäin :D Tosin kovin moni ei varmaan muista, että mitä mulla on edes päällä ollut, mutta ne harvat jotka muistaa on sitäki kriittisempiä :o

Tiistaina ja keskiviikkona oli kyllä tosi paskat päivät :o Vitutti vaan jostain syystä ja duunissaki tuntu kaikki menevän pieleen vaan :P Mä sitten istuin tässä mun reklamointituolissa ja reklamoin puoli päivää. Se on vaan harmi, että ihmiset joutuu kuuntelemaan sitä reklamointia.. Mut mä uskon vakaasti siihen, että jos joku asia vaivaa, ni siitä pitää puhua. Mulla itellä tuo ainaki auttaa :)

JA mä olen ihan kokonaan unohtanu kertoa teille Tukholman reissusta! Se oliki huippureissu. Vai oonko mä kertonu jo siitä? En muista. Pitäiskö tarkistaa? Mä tarkistan..

0 Comments:

Post a Comment

<< Home