Silmät kiinni!

On oma vika jos luet jotain, mitä et olisi tahtonut tietää.

01 March, 2007

Tukholma

Olinhan mä jo siitä kertonut :) Muitta aivan huippureissu oli se :)

Ainiin.. Mitä pitää tehdä kun on niin heikko, että ihastuu ainaski puoliin nvastasukupuolen edustajiin? Olipas outo lause.. Siis ihastun 50% miehistä, jotka tapaan :D Eikai nyt sentään.. Mutta liian moneen kuitenkin.

Oli kyllä tosi hieno tempaus tuo mun eilinen lenkkeily <3 Mulla on vieläkin siitä henkisesti hyvä olo :) Ja vaikka illalla lenkin jälkeen yskittikin, niin heräsin aamulla ihan hyvinvoivana. Toisin kuin työkaveri, joka näyttäis olevan poissa :/ Ikävää senkin takia, että meidän piti tänään ostaa lahjomistavaraa tuota yhtä kollegaa varten, nyt taitaa jäädä omille niskoilleni se homma.. Sitten hirtetään MUT jos lahja ei olekaan kiva kaikkien mielestä, kun olen kerännyt rahaa noilta muilta E:n jäseniltä :O

Oli muuten aamusella kauhia kuuma kun koitin töihin lähteä.. Ja koko matkan hikoilin kuin hevonen. Nyt alkaa pikkuhiljaa paleltaa, ku istuskelen täällä pelkässä topissa :o Nyt pitkähihanen paita päälle ....... se olikin vielä ihan kostea! Laitoin siis mun villatakin/neuletakin, joka mulla on aina täällä töissä ihan sitä varten, kun täällä on aina niin pirun kylymä!

Tänään on sitten koulutusta. Toivottavasti saan testistä täydet :D <3 Moi taas.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home