Silmät kiinni!

On oma vika jos luet jotain, mitä et olisi tahtonut tietää.

04 March, 2007

EI EI EI, ei näin, ei taas :(

Moi :P Tää on (TAAS) ihan perseestä. Miksei voi ihastua kerralla aina vaan yhteen tyyppiin? Miks se menee aina niin, että eka on sellanen vaihe ettei oo ihastunu kehenkään ja sitte seuraavassa hetkessä onki ihastunu kahteen tyyppiin samaan aikaan.. Todella masentavaa. Ja sitte aina ku ihastuu, ni ihastuu vaan semmosiin tyyppeihin, joihin ei kannattais ihastua. Eli siis suomeks sanottuna sillä jutulla ei oo mitään tulevaisuutta kuitenkaan.. :( Tai millään jutulla. Sitäpaitsi mä kuulosta muutenki jo epätoivoselta, tänään sanoin: "mä haluan ees jonkun miehen" ja kaveri totes perään että "joku mies vaan, ihan sama mimmonen, joku vaan!!!". Eli mä olen epätoivonen :I Yhyy :(

Mut ei tää nyt ihan epätoivollakaan oo täytetty tää mun elämä :) Oltiin työkavereitten kanssa tuolla muutaman kilsan päässä mökillä, se oli mainiota :) Siel on laskettelurinne ja iso pulkkamäki. Me laskettiin mäkee muun muassa itse tehdyllä reellä, täytetyllä traktorin sisäkumilla jne :D Se oli NIIN kivaa :D Tietty putosin mm kyydistä muutaman kerran ja muuta mukavaa, nyt oon ihan mustelmilla ja mulla on jopa silmien välissä naarmu jostain ilmalennosta :D Kaikkein hauskinta oli se, kun laskettiin kahden kundin kanssa sillä reellä, mä makasin selällää, joten en tietty nähny mitåään. Seuraavaks ku tajusin jotai ni makasin lumihangessa ja kylkeen sattu niin pirusti ;D Pojatki oli lentäny mihin sattuu ;D Sillä reellä sai niin kovat vauhdit, että me jouduttiin ulos koko pulkkamäestä ja tyssättiin ojan reunaan :D Kauhee äkkipysäys ja kaikki lenti mihin sattuu ;D Hetken ajan kyllä luulin et pojat kuoli ku ne ei liikkunu ollenkaan, mutta sitte ku ne alko liikkua ni alko myöski naurattaa ;D Se saatto olla aika hauskan näköstä ;D ;D Mä oon nauranu tolle jutulle jo 198 kertaa ja taas nauran uudestaa :D Ja ne jotka katteli ni nauro kanssa :D Ihan superhuvittavaa ;D Oikeesti ;D Ja kauhe mustelma muistona ;D

Nii, jos ketään kiinnostaa ni siel mökillä oli sekalainen seurakunta, norjalaisia, ruotsalaisia, tanskalaisia ja suomalaisia :) Miellyttävää :) Ja mä pääsin kaiken lisäks kainaloon nukkumaan. Oli tosi kiva olla lähellä pitkästä aikaa. Ja ihan sillai, että mut nimenomaan otettiin kainaloon, ei tarvinnu itte tunkee tai pyytää ja olla säälittävä. Kiva kun välillä tapahtuu mukaviaki juttuja. Harmi vaan, että nyt mä ikävöin sinne kainaloon sitte ja olen surullinen ku en pääse :(

Huomenna mulla on lääkäri. Meen päänsärkyjen takia TAAS lääkäriin. Katotaan mitä kivaa ne tällä kertaa keksii. Voisivat jo keksii jotain järkevää, joka auttais siihen kipuun.

Ei tee taas ollenkaan mieli mennä yksin tonne omaan sänkyyn nukkumaan tänä iltana.. :(

0 Comments:

Post a Comment

<< Home